Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@09:43:18 GMT

انتقال رویایی جهانبخش

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۶۹۵۹

به گزارش پارس نیوز،

علیرضا جهانبخش یکی از ستاره‌های بزرگ فصل جاری اردویژه بوده و در خارج از مرزهای این کشور نیز مورد توجه قرار گرفته است.

این رسانه فوتبال هلند در ادامه خاطر نشان کرده است: در ماه نوامبر 2017 میلادی چندین رسانه ایتالیایی از علاقه‌مندی باشگاه مطرح ناپولی برای جذب علیرضا جهانبخش خبر داده بودند که هنوز هم این علاقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه‌ها همچنان اعلام می‌کنند که ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار در ردیف اول فهرست خریدهای ناپولی قرار دارد و در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان سال جاری میلادی به این تیم خواهد پیوست. علیرضا جهانبخش پیش از این گفته بود که رویای او بازی در بوندس‌لیگای آلمان است، اما سری A ایتالیا هم خیلی هم جای بد نیست.

علیرضا جهانبخش تا سال 2020 میلادی با باشگاه آلکمار هلند قرارداد رسمی دارد و بعید نیست این باشگاه تابستان سال جاری میلادی با دریافت مبلغ قابل‌توجهی ملی‌پوش ایرانی خود را به فروش برساند.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می‌به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است.

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم شمسی برابر است با:

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

پنج شنبه – ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم قمری برابر است با:

فروش ویژه فنس دور باغی

۱۴۴۵/۱۱/۰۷

الخمیس‬ – ۰۷ ذوالقعده ۱۴۴۵

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم میلادی برابر است با:

۲۰۲۴-۰۵-۱۶

Thursday – ۲۰۲۴ May ۱۶

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می‌به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی برای تشویق خانواده‌ها به بیشتر وقت گذراندن با فرزند یا نوه پسر است تا از مشارکت در انجام کار‌هایی که دوست دارند لذت ببرند و خاطره سازی کنند.

tags # تقویم سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • «پل آستر»‌ درگذشت
  • ۱۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم