Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@19:55:16 GMT

جایزه اخلاق برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۷۱۰۳

ساعت 24- عصر امروز (دوشنبه) مراسم معرفی برترین های اخلاق‌مدار ورزش کشور در سالن همایش‌های نفت برگزار شد.

عصر امروز (دوشنبه) مراسم معرفی برترین های اخلاق‌مدار ورزش کشور در سالن همایش‌های نفت برگزار شد.

مراسم برترین‌های اخلاق مدار ورزش کشور امروز دوشنبه در سالن همایش‌های نفت تهران برگزار شد.


این مراسم با حمایت امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش انجام شد و وزیر ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی، معاونت قهرمانی وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت، گل محمدی مدیرکل استان تهران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمد رضا تابش، طیبه سیاوشی و پروانه سلحشور و پزشکیان نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نهمین دوره همایش فرزندان آفتاب با هدف معرفی برترین های اخلاق ورزش کشور برگزار شد، در همین راستا هیات داوران نهمین دوره همایش فرزندان آفتاب با حضور  امیررضا خادم (معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان)،  عبدالحمید احمدی (معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان)،  فریبا محمدیان(معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان)، ایرج رحمانی(مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان)، پورکیانی(مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم) و شروین اسبقیان(مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه‌ها) تشکیل جلسه داد و نامزدهای برترین ها معرفی شدند.


در این مراسم در ۷ بخش نامزدهای برترین‌های ورزش کشور حضور داشتند و در نهایت از برترین‌های هر بخش تقدیر به عمل آمد.


در بخش ورزشکاران مرد، علی اصغر حسن زاده، علی هاشمی، سهراب مرادی و حسن یزدانی کاندید بودند و حسن یزدانی عنوان مرد اخلاق مدار معرفی شد.


در بخش ورزشکاران زن نیز الهه احمدی،  شهربانو منصوریان، ندا شهسواری، فرشته کریمی و کیمیا علیزاده کاندیدا بودند و شهربانو منصوریان عنوان بانوی اخلاق مدار کشور را از آن خود کرد.


علی دایی، محمد جود وکیلی، حسین اوجاقی، علی اشکانی و هادی مهدوی کیا نامزدهای دریافت برترین اخلاق مدار بودند و محمد جوادوکیلی به عنوان مربی اخلاق مدار معرفی شد.
در بین مربیان زن نیز شادی پریدر، مهرو کمرانی و سمانه خوش قدم کاندید بودند و در نهایت شادی پریدر به عنوان مربی اخلاق معرفی شد.


در بین روسای فدراسیون ها نیز از بین رسول خادم، مهدی تاج، فضل الله باقر زاده، علی نژاد و فاطمه هاشمی، مهدی تاج به عنوان فدراسیون اخلاق مدار انتخاب شد.

از بین حیدر کامیاب، عابد حقدادی، ایوب بهتاج و امیر غفرانی در بخش کاندیداهای مدیران کل استان ها، ایوب بهتاج از اردبیل معرفی شد. 


و در بخش مدیران باشگاه‌ها از بین شهره موسوی، بهرام رضاییان و بهمن سلیمانی، بهرام رضاییان به عنوان مدیر برتر اخلاق مدار معرفی شد.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: در نامه کیومرث هاشمی خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادار نماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام تر پیگیری خواهد کرد.»

کد خبر 849133 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران