Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رسایی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار «فردا» گفت: «به هر ترتیب کسی که نماینده، ولی فقیه است و در جایگاه امام جمعه قرار گرفته است مردم به او نگاه می‌کنند یعنی مشی و عملکرد او مورد توجه مردم است پس باید به قواعدی پایبند باشد؛ خصوصا الان که مردم با مشکلات حاد اقتصادی روبرو هستند و بدیهی است کسی که نماینده، ولی فقیه و در لباس روحانیت است، از او توقع بیشتر می‌رود و باید با مشکلات مردم همراهی بیشتری از بقیه مسئولان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود «مطابق اخباری که آمده و اسنادی که در فضای مجازی منتشر شده است، امام جمعه محترم ایلام بر اساس نگاهی که دارند، مشی اداری شان برخلاف این اصل بدیهی است و حاکی از اشرافیگری و تجملگرایی است. متاسفانه تا الان در برابر ادعا‌هایی که درباره عملکرد ایشان شده است، پاسخ درخوری دیده نشده است. از طرف دیگر جمعی از روحانیون شهر ایلام به این مشی اعتراض کرده اند و این رفتار را خلاف توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و جایگاه امام جمعه می‌دانند که باعث بدبینی مردم می‌شود، اما نحوه برخورد امام جمعه و ادبیاتی که وی در برابر منتقدان بکار برده هم برخلاف شان این جایگاه است.»

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد وظایف نهاد‌های قانونی در این مورد هم گفت: «به نظرم در این مسئله دو تا نهاد وظیفه اصلی را دارند؛ یکی دادگاه ویژه روحانیت یعنی جناب آقای رئیسی و دیگری هم شورای عالی سیاست گذاری ائمه جمعه و جناب آقای علی اکبری، این دو نهاد باید این مسئله را بررسی کنند اگر ادعا‌های مطرح شده است توسط روحانیون معترض درست نیست با کسانی که این ادعا‌ها خلاف واقع را مطرح کرده اند و در فضای مجازی منتشر کرده اند، برخورد کنند، اما اگر درست است و مباحث مطرح شده مطابق با واقعیت است، این امام جمعه ایلام است که باید مورد باز خواست قرار بگیرد و از طلبه‌ای که به این مسئله از باب امر به معروف ونهی از منکر با رفتار امام جمعه اعتراض کرده، تجلیل شود. وقتی رهبر انقلاب در بیست ونه بهمن می‌فرمایند که خوی اشرافی گری مسئولان، عدم توجه به مستضعین و امتیاز طلبی مسئولان عمل ضد انقلابی است یعنی اگر امام جمعه‌ای این کار را کرده باشد یا مسئولی در هر جایگاهی چنین عملکردی دارد، رفتار او مردم را نسبت به انقلاب بدبین می‌کند. برای همین معتقدم اعتراض طلاب نه تنها تشویش اذهان عمومی نیست بلکه عین انقلاب اسلامی است.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود

                                                             

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار داشت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته معلم و کار و کارگر افزود: معلمان و کارگران ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌وتربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از خطبه های امروز با دعوت از نخبگان جامعه برای تلاش در راستای ارتقاء فرهنگ کار در استان، بیان کرد: در استان قبل از اینکه مشکل کار و اشتغال داشته باشیم، مشکل فرهنگ کار وجود دارد، نگاه ما به کار باید یک نگاه ارزشی باشد و باید این نگاه را کار به صورت کار اداری، تغییر دهیم، اگر این نگاه را تغییر دادیم، به طور طبیعی محرومیت و بیکاری هم خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه توجه ویژه به کارگران شرکتی لازم است، عنوان کرد: مسئولان توجه ویژه ای به نیروهای شرکتی داشته باشند، پیمانکاران باید رعایت حق و حقوق کارگران را داشته باشند و حقوق و مزایای آنان را به گونه ای پرداخت کنند که در حق کارگران اجحافی صورت نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به برگزاری جشن شکرگذاری برداشت گندم در استان، یادآور شد: کشاورزان برای استقلال جامعه و نان مردم تلاش می‌کنند، این عزیزان مطالباتی دارند که مسئولان بایستی پیگیر مسائل این قشر باشند، قشر شریف و متدین کشاورز، یکی از اصناف تأثیرگذار در جهت تولید، استقلال و خودکفایی جامعه هستند.

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان