Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@17:59:54 GMT

۳ شهید به کوه امام خامنه‌ای می‌روند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۷۳۶۸

۳ شهید به کوه امام خامنه‌ای می‌روند

برادران اهل سنت ضمن اعلام آمادگی جهت غنی سازی بیشتر منطقه با حضور شهیدان عزیز پیشنهاد دادند کلیه اقدامات لازم برای توسعه و فضاسازی منطقه برای عموم زائرینی که از منطقه عبور می‌کنند را تقبل کنند.به گزارش بلاغ، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تشییع پیکر مطهر سه شهید دفاع مقدس خبر داد و گفت: تا ساعتی دیگر پیکرهای طیبه سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر بلندای کوه امام خامنه‌ای منطقه گچین هرمزگان آرام خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال رزمایش طریق القدس سپاه در اردیبهشت سال 76 در منطقه عمومی گچین، اهالی اهل سنت این منطقه با 20 هزار نفر جمعیت به یمن ورود حضرت آقا بر بلندای مشرف بر منطقه گچین، این ارتفاع را به نام امام خامنه‌ای نامگذاری کردند و ضمن حفظ محل سنگر و دیدگاه فرماندهی کل قوا، در طول سنوات گذشته هر ساله در هفته وحدت مراسم‌هایی از جمله زیارت رسول الله از راه بعید را دوشادوش برادران شیعه خود اجرا کردند. کوه امام خامنه‌ای

وی در این باره افزود: به دنبال سفر  اخیر اینجانب به استان هرمزگان جهت جانمایی شهدای گمنام، بزرگان و معتمدین اهل سنت منطقه با درخواست از کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای تدفین شهدای گمنام خواستار آن شدند که پیکر شهدا در این ارتفاع که در کنار جاده مواصلاتی هرمزگان به بوشهر می‌باشد، خاکسپاری شوند. به دنبال این درخواست تدفین پیکر مطهر سه شهید گمنام مورد موافقت قرار گرفت.

سردار باقرزاده با اشاره به هدف از تدفین این شهدا در چنین نقطه‌ای گفت: هدف از این اقدام ضمن تقویت روحیه جهاد، ایثار و شهادت، حفظ روحیه در سنگر بودن و پایش دائمی دشمن است. برادران اهل سنت ضمن اعلام آمادگی جهت غنی سازی بیشتر منطقه با حضور شهیدان عزیز پیشنهاد دادند کلیه اقدامات لازم برای توسعه و فضاسازی منطقه برای عموم زائرینی که از منطقه عبور می‌کنند را تقبل کنند. این نکته به عنوان نمادی از حضور برادران اهل سنت در بین یادمان‌های دفاع مقدس ثبت شده است.

کوه امام خامنه‌ای

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری برنامه تشییع خبر داد و گفت: مراسم تشییع تا ساعتی دیگر از مرکز شهر گچین به سوی این ارتفاع انجام خواهد شد.

کد مطلب: 352012 مرجع : تسنیم 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند

افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل

امتداد مظلومیت و غربت یگانه دخت نبی مکرم اسلام در شهر تنکابن

    ۳ شهید به کوه امام خامنه‌ای می‌روند خاطره خلبان عملیات خیبر از عشایر فیلم «شهید حسن باقری» به جشنواره فجر می‌آید اشد مجازات قاتلان پسرم را خواستارم لیاقت لقب همسر شهید را ندارم روایتی از محبوبیت سرباز خمینی در لشکر امام حسین(ع) خانم بازیگر! چرا نسبت به آبروی ایران بی‌تفاوتی؟ انقلابی‌نماها شخصیت «چگینی» را تخریب می‌کردند شهیدی که به تنهایی یک گردان بود حمله ضدانقلاب به خانه مردم با «آر.پی.جی» «سردار» کمک‌حال همسر در خانه بود روایت سه شهید فاطمیون از یک خانواده دوئل خلبانان هلیکوپتر با بعثی‌ها ستون فقرات سپاهِ حمیدیه که بود؟ گذر از «معبر تنگ» به دنیای کتابخوانی عملیاتی که با امیدهای «محسن رضایی» آغاز شد «پرچم‌پیچیده»ها هنوز از ناموس‌مان دفاع می‌کنند شهیدی که با پدرش کُشتی می‌گرفت + عکس امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی  

دوئل خلبانان هلیکوپتر با بعثی‌ها

خانم بازیگر! چرا نسبت به آبروی ایران بی‌تفاوتی؟

ستون فقرات سپاهِ حمیدیه که بود؟

روایت سه شهید فاطمیون از یک خانواده

انقلابی‌نماها شخصیت «چگینی» را تخریب می‌کردند

روایتی از محبوبیت سرباز خمینی در لشکر امام حسین(ع)

عملیاتی که با امیدهای «محسن رضایی» آغاز شد

شهیدی که به تنهایی یک گردان بود

اشد مجازات قاتلان پسرم را خواستارم

لیاقت لقب همسر شهید را ندارم

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد

پنجمین اجلاسیه کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای با محوریت اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور، در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پنجمین اجلاسیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه‌ای با محوریت اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور، در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله شاکری در اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور در قالب "کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله العظمی خامنه‌ای" که در سالن همایش‌های دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضور اساتید معارف اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم، گفت: تربیت فضلا و دانشمندان و اساتید معارف اسلامی، تربیت محقق و تدوین متون دروس معارف اسلامی یکی از رسالت های مهم دانشگاه معارف اسلامی است.

وی بررسی و تبیین اندیشه های اندیشمندان متصل به سرمنشاء نورانی قران را از رسالت های دانشگاه معارف اسلامی برشمرد و افزود: یکی از جدی ترین مطالبات اساتید و دانشجویان از این مجموعه این است تا راه را برای معارف قران در فضای دانشگاه هموار سازیم.

شاکری به نقش آفرینی های دانشگاه معارف اسلامی در بسط و نشر معارف قرانی به فضای دانشگاه اشاره و کرد و گفت: از 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه پنجمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرانی امام خامنه‌ای بیش از 70 مقاله به عنوان مقالات برتر اساتید معارف انتخاب شدند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گزارشی از رونمایی از کتاب 5 جلدی آثار فاخر پنجمین اجلاسیه ارائه کرد و افزود: در این دور از اجلاسیه پنل های تخصصی متعددی از جمله کمیسیون معارف قرآن و حدیث، تاریخ و تمدن نوین، انقلاب اسلامی و مبانی نظری نظام اسلامی در قالب کمیسیون های تخصصی ارائه خواهد شد.

وی بر اهمیت تداوم ارتباط مستمر با قران تاکید و بیان کرد: اساتید معارف باید در کنار ارتباط عمیق تر مبتنی بر تدبر، انس با قران را با محوریت تامل بر آیات در دستور کار قرار داده، معارف قرانی را استخراج کرده و ناظر به نیازهای اجتماعی در اختیار تنوع مخاطبانی قرار دهند.

شاکری با تاکید بر لزوم راهبری جامعه بر اساس اندیشه های قرآن محور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی محور تمام مباحث و رویکردهای خود را در سیر مراحل تمام زندگی بر محوریت قران ترسیم کرده‌اند؛ امیدواریم بتوانیم اندیشه های ناب را در فضای دانشگاهی بسط و نظر داده، مطلعی بر نشر معارف قرانی در حوزه های تخصصی باشد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد