Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی محمد نورعلی وند رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر با اشاره به این که مقوله ازدواج از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: ازدواج بزرگترین حادثه زندگی است که می‌تواند سرنوشت انسان را مشخص کند و جوانان با ازدواج، اضطراب و نا آرامی‌های درونی خود را به حداقل می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌ها باید با همکاری اداره ورزش و جوانان در راستای ازدواج جوانان تلاش کنند، به ویژه این که بانک‌ها در این زمینه به جوانان سخت گیری نکنند و به جای مطالبه ۲ ضامن از آن‌ها تنها به یک ضامن اکتفا کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر عملکرد بانک کشاورزی و بانک ملی در زمینه پرداخت وام ازدواج به جوانان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سطح شهرستان پلدختر به طور کلی یک هزار و ۴۵۱ نفر متقاضی وام ازدواج بودند که تاکنون یک هزار و ۲۹۳ نفر موفق به دریافت وام شده اند.

نورعلی وند خاطر نشان کرد: ۳۵۲ نفر متقاضی وام ازدواج از بانک کشاورزی بودند که از این تعداد ۳۴۵ مورد با دریافت هر نفر ۱۰۰ میلیون ریال موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: خانه جوانان پلدختر به اداره ورزش و جوانان واگذار شده که لازم است برای تغییر کاربری و تجهیز آن نامه نگاری‌ها و پیگیری‌هایی انجام شود و در اختیار سمن‌هایی که به اداره ورزش و جوانان متعلق هستند قرار دهیم تا در آن فعالیت کنند.

انتهای پیام/م

۱۲۹۰ نفر وام ازدواج دریافت کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است

به گزارش خبرنگار مهر، یونس فاتح صبح امروز چهارشنبه نشست تخصصی جوانی جمعیت که در محل فرمانداری تبریز برگزار می‌شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: مسئله ازدواج با دید فرهنگی و با ظرافت های فنی خاص قابل حل است که باید تلاش کرد تا با فرهنگ سازی و برگزاری برنامه های فرهنگ محور به سمت حل مسئله ازدواج جوانان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی همراهی و همکاری برای تحقق ازدواج آسان جوانان گام بردارند، افزود: ظرفیت بزرگ خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در کنار گروه‌های مردمی می تواند به این مسیر پر پیچ و خم کمک شایانی کند.

فرماندار تبریز با اشاره به شعار ازدواج آسان و آسمانی تصریح کرد: فرهنگ سازی مقابله با رسومات نوظهور و تشریفات دست و پاگیر در امر ازدواج جوانان و همچنین معرفی الگوهای ازدواج ساده و موفق و هم افزایی از جمله اقداماتی است که راه را برای ازدواج جوانان تسهیل‌می‌کند.

فاتح همچنین ادامه داد: زمانی منابع دینی ما می گوید که اکمال دین و نصف دین در امر ازدواج اتفاق می افتد پس تردید نکنید اگر جوانی ازدواج کند از بیشتر آسیب‌های اجتماعی جامعه در امان خواهد بود.

وی به نقش کلیدی خیرین در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: از مسئولان درخواست می‌شود در راستای شناسایی خیرین و جذب ظرفیت آنان در آسان کردن امر ازدواج برای جوانان، اقدامات لازم را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 6094003

دیگر خبرها

  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر