Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممنوعیت پرواز در فرودگاه‌‎های اقلیم کردستان برای سه‌ ماه‌ دیگر از سوی دولت مرکزی عراق تمدید شد.به گزارش بلاغ، شبکه اسکای نیوز گزارش داد: ممنوعیت پرواز در فرودگاه‌‎های اقلیم کردستان برای سه‌ ماه‌ دیگر از سوی دولت مرکزی عراق تمدید شده است.در همین حال مدیر فرودگاه بین المللی اربیل ضمن تایید این خبر، گفت: امروز دوشنبه‌ 7 اسفند ماه‌ از سوی دولت عراق تصمیم به ممنوعیت پرواز در فرودگاه‎های اقلیم کردستان تا 31 می 2018 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بازی خطرناک آمریکا با موضوع کردستان
دولت مرکزی عراق پس از برگزاری رفراندوم استقلال از سوی اقلیم کردستان تدابیری علیه‌ اقلیم کردستان وضع کرد و یکی از آن ها ممنوعیت پروازها در فرودگاه‌های اقلیم کردستان تا تحویل مدیریت آن ها به‌ دولت فدرال بود. کد مطلب: 352037 مرجع : فارس 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

ارزش افزوده؛ ماراتنی که خط پایان ندارد/ انتظار نافرجام اصناف برای اصلاح قانون

"تنهازیستی"، ترکش انفجار مخرب "زندگی انسانی" ایرانیان/ دولت در قبال بیماری "زندگی تک‌نفره" حساس شود

کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند

افزایش 20 تا 30 درصدی آجیل در بازار مازندران/ قیمت انواع آجیل

امتداد مظلومیت و غربت یگانه دخت نبی مکرم اسلام در شهر تنکابن

    ممنوعیت پرواز در فرودگاه‌‎های کردستان تمدید شد تهرانی ها منتظر رگبار باشند رد ادعای کمک ماهواره روسی برای یافتن ATR آسمان آخرین جزییات جستجوی جانباختگان حادثه هوایی تهران-یاسوج جولان آزادانه "قمارخانه‌های آنلاین" خروج تمام مددجویان از امداد طی 2 تا 3 سال آینده افزایش مستمری مددجویان در آستانه سال نو ربودن ۱۱۰ دختر نیجریه‌ای به کجا رسید؟ مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله در کارگاه قالیشویی آخرین وضعیت «جعبه‌سیاه» هواپیمای سقوط‌کرده یاسوج ۱۱ علت "خستگی دائم بدن" را بشناسید با ۹ قابلیت جدید گلکسی اس ۹ آشنا شوید ۸ دختروپسر،قاتل مادرشان را بخشیدند انفجار در ساختمان ۴ طبقه در خیابان ولی عصر وزیر علوم: رشته‌های ناکارآمد دانشگاهی حذف می‌شوند نامه یک وزیر به رئیس دستگاه قضا برای یک قرص انفجار مخزن گازوئیل در ساختمان ۳ طبقه اصلاح مصوبه استفاده جانبازان از مجوز ورود به طرح ترافیک قیمت تمام شده «حج ۹۷» چه قدر خواهد بود این مدرسه تنها برای یک دانش‌آموز باز است  

انتصاب سیاسی در مازندران یا سیاست انتصاباتی؟

حاشیه‌های یک انتصاب سیاسی در مازندران

سیدامامی اطلاعات پایگاه‌های موشکی را به بیگانگان فروخت

وجدان داشته باشید، حزب‌اللهی‌ها خون بدهند و شما پز؟!

اقطاب منحرف گنابادی از امام رضا(ع) خرقه گرفتند؟!

سلمان چرا عزیز محمد (ص) شد؟

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

جزئیات6خبر ویژه امروز پنجشنبه سوم اسفندماه 1396

چه ساعتی شام بخوریم؟

فیلبند روستایی زیبا بر فراز ابر‌ها

 

وظیفه دولت باید رویش ازدواج و ریزش طلاق باشد/ آیا افزایش 6 درصدی طلاق و کاهش 3 درصدی ازدواج نگران‌کننده نیست؟!

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد

پس از حمله پهپادی افراد ناشناس به یک میدان گازی بزرگ در اقلیم کردستان که منجر به کشته شدن چهار نفر شد، به طور موقت فعالیت آن متوقف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، دانا گاز، یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی گاز طبیعی در خاورمیانه، پس از حمله پهپادی که منجر به کشته شدن چهار نفر شد، به طور موقت فعالیت در یک مجتمع گازی در اقلیم کردستان عراق را به حالت تعلیق درآورد.

این شرکت اماراتی روز دوشنبه در گزارشی به بورس اوراق بهادار ابوظبی اعلام کرد که این حادثه یک "حمله تروریستی" بوده است و در اثر برخورد پهپاد به مخزن ذخیره میعانات گازی در میدان گازی خورمور، چهار کارگر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

دانا گاز گفت: اگرچه صدمات بسیار جزئی به تأسیسات وارد شد، اما برای حفظ ایمنی همه کارکنان و تأسیسات، ما به طور موقت تولید را به حالت تعلیق درآورده‌ایم و تغییرات رویه‌ای خاصی را اعمال کرده‌ایم.

پیشوا هورامانی، سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که هر چهار فردی که در این حادثه کشته شدند، همگی شهروندان یمن بودند.

دانا گاز همچنین تأکید کرد که "به طور کامل با دولت اقلیم کردستان و دولت فدرال عراق در بالاترین سطح در حمایت از تعهدات عمومی خود مبنی بر محاکمه عاملان آن" همکاری می‌کند.

خور مور، یکی از میدان های عملیاتی مهم در منطقه سلیمانیه کردستان، در ماه های گذشته هدف حملات مشابهی قرار گرفته است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت حمله پهپادی اخیر را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد