Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – دومين دوره گروه‌نوازي آموزشگاه کُرال روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه برگزار مي‌شود. در اين برنامه قرار است چهار گروه که طي دو ماه تحت نظر هنرمنداني نظير آرش سعيدي، سياوش امامي، پدرام نيکنفس و نيما رمضان تعليم ديده‌اند با يک ديگر رقابت داشته باشند. تالار ايوان شمس تهران از ساعت 20 ميزبان اين برنامه و علاقه‌مندان موسيقي خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان براي تهيه بليت مي‌توانند به صورت حضوري و اينترنتي اقدام نمايند يا با شماره تلفن 09025568413 در تماس باشند. بابک صفرنژاد و اميرعلي طاهري هم اساتيد مشاور اين اجرا هستند که چهار گروه حاضر و برنامه را همراهي مي‌کنند.
Midrange، dessix، passion fruits و teachers عناوين گروه‌هايي هستند که در اين برنامه حضور دارند و با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان ، تیم پاریزه ر کردستان تنها نماینده استان امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم یادآوران شاهدیه یزد می‌رود.

دیدار این دو تیم ساعت ۱۶ امروز در سالن خانه هندبال سنندج برگزار می‌شود.

مرحله دوم لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

نماینده استان در گروه اول با تیم‌های پاس بافق یزد، یادآوران شاهدیه یزد و عاشوری زاد چالوس هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در عمارت سعدی اصفهان
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود