Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از ماهشهر، این پروژه ها شامل واحد تولیدی آمیزه ها و مستربچ های پلیمری مارون  با سرمایه گذاری شرکت صنایع تکمیلی مارون با سرمایه گذاری 680 میلیارد ریالی و 12/5 میلیون دلاری ارزی  در مساحت 5  هکتار و در مدت زمان 2سال  ساخته و به بهره‌برداری رسید ،که انواع محصولات مورد استفاده در صنایع ساختمانی،خودرو،نساجی و خانگی را تولید نموده و اشتغالزایی بیش از 61 نفری و تولید 65 هزار تنی را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه دوم شامل تصفیه پساب شرکت پتروشیمی مارون به روش  MBR ( فرآیند راکتور بیولوژیکی غشایی ) میباشد که سرمایه گذار آن شرکت پتروشیمی مارون بوده و با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد ریالی و ارزی  در مدت 2 سال در مساحت 10هزار متر مربع و با کاربرد تصفیه پساب واحد الفین  EG و EO به بهره‌برداری رسید.

 

خبرنگار: بهنام رئیس قنواتی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک