Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

امین طاهری در گفت وگویی، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا گفت: تمرینات پرفشار و منسجمی را پشت سر گذاشته ایم و کمتر از یک هفته دیگر باید در قرقیزستان روی تشک برویم. خوشبختانه تمام بچه ها شرایط خوبی دارند و از انگیزه بالایی برای درخشش در مسابقات برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: خوشبختانه سال قبل در مسابقات امیدهای جهان موفق به کسب مدال برنز شدم. با اعتماد کادر فنی و رسول خادم تیمی جوان عازم مسابقات آسیایی می‌شود که امیدواریم با کسب نتایج خود پاسخ این اعتماد را به خوبی بدهیم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد امیدهای جهان تصریح کرد: فرصت خوبی است تا جوانان کشتی آزاد خود را نشان دهند و ثابت کنند. من هم با وجود اینکه نخستین میدان رسمی ام را در رده سنی بزرگسالان تجربه می‌کنم، اما تمام هدفم کسب خوشرنگترین مدال و رفتن روی سکوی قهرمانی است.

طاهری در پاسخ به این سؤال که آیا شناختی از حریفانش دارد، افزود: تقریبا؛ مودزماناشویلی کشتی گیر ازبکستانی که گرجستانی الاصل است. فکر می‌کنم دولت شبانبای، کشتی گیر کهنه کار قزاق هم در این مسابقات شرکت کند. این نفرات نسبت به بقیه سرشناس تر و عنوان دار تر هستند هر چند نمی توان از سایر رقبا هم غافل شد.

وی خاطر نشان کرد: کار راحتی امسال در مسابقات آسیایی نخواهیم داشت چون به نظر می‌رسد تمام کشورها با بهترین ترکیب گام به میدان می‌گذارند بخصوص ازبک ها که نفرات خوبی را معرفی کرده اند. اما تمام هدف من کسب مدال طلاست، در سالهای اخیر نمایندگان سنگین وزن ایران همواره روی سکوی قهرمانی بوده اند و من هم تنها برای این هدف به میدان می‌روم، امیدوارم با کسب یک مدال خوشرنگ مزد زحمات خودم و کادر فنی را بگیرم.
انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت