Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پزشک تبهکار به اتهام ربودن و آزار و شکنجه زن جوانی پس از نزدیک به 13 بار محاکمه به حبس ابد و پرداخت غرامت به شاکی شد.

 به گزارش گروه آرشیو رکنا، این مرد با تهیه قرارداد مخوفی زن جوان را واداشته بود که به میل خود قدم در اسارتگاه گذاشته و در ازای آن به قربانی قول تخفیف در مدت اسارت داده بود.

دکتر «مارتین پیتر ترنبورگ» سوئدی متهم است زن 30 ساله ای را در استکهلم ربوده و با انتقال و حبس او در یک طویله در نقطه‌ای دورافتاده، قربانی خود راهدف آزار و اذیت وحشیانه‌ قرار می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین متهم است که با تنظیم قرارداد مخوفی زن جوان را واداشته بود که اقرار کند به میل خود قدم در اسارتگاه گذاشته و به قربانی به شرطی که از او شکایت نکند قول تخفیف در مدت اسارت داده بود.

براساس تحقیقات پلیس این پزشک آدم‌ربا اسارتگاه مخوف خود را ظرف 5 سال ساخته و با تجهیز داخلی آن و ساخت یک حیاط سرپوشیده امکان خروج زن جوان را غیرممکن ساخته بود.

این آدم‌ربایی زمانی فاش شد که پزشک به عنوان یابنده، گروگان خود را که آگهی گم‌شدنش چاپ شده بود پیش پلیس برد ولی با رفتارهای عجیب زن جوان، ماجرای ربوده شدن او توسط پزشک روانی فاش شد.

«ترنبورگ» طعمه‌اش را سال‌ها قبل در یک قرار ملاقات دیده و سرانجام او را به اسارتگاه مخوفش کشانده بود. این زن جوان به پلیس گفته پزشک گروگانگیر وقتی برای اجرای نقشه شیطانی‌اش به سراغش می‌آمد دو نوع ماسک مختلف به صورتش می‌زد.

زن جوان که هویتش فاش نشده درباره اسارت 6 روزه اش در مخفیگاه پنهانی این تبهکار به دادگاه گفت: «این مرد به من گفت این خانه دورافتاده است و حتی اگر فریاد هم بکشی کسی صدای تو را نمی‌شنود و من تنها کسی هستم که قادر به باز کردن قفل درها هستم. پس اگر تصمیم به قتل من بگیری سال‌ها با یک جسد در اینجا خواهی ماند.»

پلیس احتمال می‌دهد این پزشک تبهکار قربانیان دیگری نیز داشته باشد و به همین خاطر تحقیقات همچنان ادامه دارد.

زن گروگان که در این ماجرا آسیب زیادی دیده، خواستار دریافت 30 هزار پوند غرامت شده است.

وکیل مدافع «ترنبورگ» معتقد است موکلش برای رفع تنهایی‌اش زن جوان را ربوده و هرگز قصد صدمه زدن به او را نداشته است.

متخصصان روانی اما در معاینه این تبهکار که با دستور قاضی انجام دادند، وی را از نظر وضعیت روانی سالم تشخیص دادند و دادگاه پس از 13 بار تشکیل جلسه متهم را به حبس ابد و پرداخت غرامت به شاکی زن محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم جالب دادگاه قم برای مردی که زنش را بدکاره نامیده بود!

​این مرد را می شناسید ؟ او چند ماه پیش می خواست مدافع حرم شود +عکس

بلایی شومی که بر سر سوپراستار زن در حمام آمد + عکس

ماجرای عکس از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که جهانی شد + عکس

خواهر 27 ساله ام با یک مرد همخوابی می کرد/ او را با تبر کشتم!

دزد فراری وزارت نفت ایران شماره رند 7 میلیاردتومانی دارد

قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس

خودکشی دختر 16 ساله در رضوانشهر / او از طبقه دوم به پایان پرید

نیمه شب پس از دعوا با شوهرم، فرشاد تماس گرفت و من حسابی خودم را باختم!

به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم! / زن خائن برای شوهرش نقشه کشیده بود + عکس

سورپرایز شدن معلم مدرسه باغچه‌بان از سوی دانش آموزان ناشنوا+فیلم

عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت!

اخبار زیر را از دست ندهید:

خواهر 27 ساله ام با یک مرد همخوابی می کرد / اورا با تبر کشتم قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس اولین فیلم از عملیات امروز امدادگران در دنا / هلی کوپتر در قله برفی نشست+ فیلم حمله مسلحانه به وحید خزایی در استانبول ترکیه / آقای هزینه از او چه می خواست؟!+فیلم و عکس دو مسوول شیطان صفت فدراسیون شنا استعفا دادند / آریانا از آزار گفته بود! عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت! سرگذشت شگفت‌انگیز دختر 70 ساله مرد کارخانه دار تهرانی سه زنه / پدرم مانع ازدواج شد! + عکس فیلم لحظه قتل یک مرد در برابر چشمان زنش در داراب قاتل مادر 30 روزه بخشیده شد + عکس مرگ وحشتناک یک کبوتر / وقتی برای او غذا پرت کردند!+ فیلم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر