Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج – ایرنا - فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: در بهمن سال جاری بیش از 11 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در نوار مرزی کشف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، سردار کیومرث شیخی افزود: در راستای کنترل و رصد مرزهای استان، مرزبانان در بهمن سال جاری در چند ماموریت اطلاعاتی و عملیاتی 121 هزار و 350 پاکت سیگار خارجی و 20 هزار و 736 قلم لوازم آرایشی بهداشتی را کشف و ظبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بیش از 47 هزار لیتر مواد سوختی در بازرسی از محموله های مرزی در ماه گذشته کشف شد، اضافه کرد: کشف یک میلیون و 962 هزار و 40 عدد مواد محترقه و 23 هزار و 880 قلم داروی غیر مجاز از سایر اقدامات مهم مرزبانان استان کردستان در ماه گذشته است.
شیخی با اشاره به دستگیری 18 عابر غیرمجاز و هشت متجاوز مرزی، گفت: طی این مدت 20 قاچاقچی دستگیر و 21 دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز توقیف شد.
وی یادآور شد: پدیده قاچاق لطمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه وارد کرده و در این راستا مرزبانان این استان به طور شبانه روزی در سخت ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها تلاش می کنند و با تمام توان مانع تعدی و تجاوز به خاک خواهند شد.
6108/3020

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد