Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج – ايرنا - فرمانده مرزباني استان کردستان گفت: در بهمن سال جاري بيش از 11 ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق در نوار مرزي کشف شد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي فرماندهي مرزباني استان کردستان، سردار کيومرث شيخي افزود: در راستاي کنترل و رصد مرزهاي استان، مرزبانان در بهمن سال جاري در چند ماموريت اطلاعاتي و عملياتي 121 هزار و 350 پاکت سيگار خارجي و 20 هزار و 736 قلم لوازم آرايشي بهداشتي را کشف و ظبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه بيش از 47 هزار ليتر مواد سوختي در بازرسي از محموله هاي مرزي در ماه گذشته کشف شد، اضافه کرد: کشف يک ميليون و 962 هزار و 40 عدد مواد محترقه و 23 هزار و 880 قلم داروي غير مجاز از ساير اقدامات مهم مرزبانان استان کردستان در ماه گذشته است.
شيخي با اشاره به دستگيري 18 عابر غيرمجاز و هشت متجاوز مرزي، گفت: طي اين مدت 20 قاچاقچي دستگير و 21 دستگاه خودرو و موتور سيکلت نيز توقيف شد.
وي يادآور شد: پديده قاچاق لطمات جبران ناپذيري بر پيکره اقتصادي و اجتماعي جامعه وارد کرده و در اين راستا مرزبانان اين استان به طور شبانه روزي در سخت ترين شرايط جوي و جغرافيايي براي حفظ و حراست مرزها تلاش مي کنند و با تمام توان مانع تعدي و تجاوز به خاک خواهند شد.
6108/3020
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۶ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در طبس

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی رباط خان شهرستان طبس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت که از سمت یزد به طرف مشهد در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت، بیش از ۳ میلیون نخ انواع سیگار خارجی، هزار و ۶۵ دستگاه لوازم الکتریکی و ۱۴۰ دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق و همچنین بیش از ۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز که فاقد هر گونه مجوز حمل بود را کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 قاچاق، تهدیدکننده اقتصاد و اشتغال خراسان جنوبی است

سردار شجاعی نسب با بیان اینکه ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهاد‌ها و بخش‌ها با فراجا ضروری است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۶۱ راس دام قاچاق در مرز سردشت کشف‌ شد
  • توقیف یک میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در اصفهان
  • کشف‌۳۶۱ رأس دام قاچاق در مرز سردشت
  • کشف دام قاچاق در مرز سردشت
  • کشف بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۳ روز در گیلان
  • ۲۱۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد
  • مهار دام های قاچاق در مرز سردشت
  • کشف ۶۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در طبس
  • کشف ۶۶ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در طبس
  • کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جیرفت