Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@05:03:48 GMT

اعزام یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۱۹۷۰۱

اعزام یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اعزام یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زنجانی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی کمته امداد استان زنجان، هدایت صفری اظهار کرد: اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در حمایت از مددجویان این نهاد خدمات متعددی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه توسط کمیته امداد ارائه خدمات مسکن به مددجویان است، تصریح کرد: از آغاز سال تا پایان آذر امسال ۸۱۸ انشعاب رایگان به مددجویان واگذار شده که ۳۸۹ مورد از این خدمات مربوط به مناطق محروم بوده است و امسال ۴۰۲ فقره انشعاب گاز،  ۹۱ فقره انشعاب برق، 166 فقره انشعاب آب، به مددجویان واگذار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال یک هزار و 509 فرصت شغلی پایدار برای مددجویان ایجاد شده است، اضافه کرد: از این آمار 712 مورد تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق ولایت امداد و 39 شغل از محل پرداخت تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده که از نظر تسهیلات پرداختی 77 درصد رشد داشته است.

 

صفری همچنین از کاریابی برای مددجویان و ایجاد فرصت شغلی برای 152 مددجو از طریق کاریابی خبر داد و تصریح کرد: هدف از این اقدامات کاهش آسیب‌های اجتماعی بین مددجویان و افزایش نرم اشتغال در بین مددجویان است.

 

وی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد نیز ارائه کرد و افزود: امسال در راستای تعمیق باورهای دینی مددجویان و ارتقای سطح فرهنگی آن‌ها، یک هزار و 657 مددجوی زیرپوشش این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه کمیته امداد اعزام 2 هزار و 500 مددجو به مشهد مقدس است، گفت: برنامه‌های کمیته امداد در این بخش تحقق 66 درصدی داشته است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد کمیته امداد تربت‌حیدریه از صدقات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است

سید سعید عبدالله‌زاده روز دوشنبه در حاشیه اهدای ۱۲ دستگاه سری یخچال به محرومان گفت: در حال حاضر هشت هزار صندوق صدقه در تربت حیدریه در چهارچوب معابر، اماکن و منازل دایر است.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اکنون ۹ هزار و ۲۴۰ خانوار را با جمعیت ۱۷ هزار نفر تحت پوشش دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت حیدریه در خصوص یخچال اهدایی به خانواده‌های نیازمند گفت: این یخچال‌ها با همکاری پایگاه‌های بسیج ادارات و کمیته امداد این شهرستان در قالب طرح شهید رجایی به مددجویان اهدا شده است.

شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • درآمد کمیته امداد تربت‌حیدریه از صدقات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  •  توانمند سازی بیش از ۵ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
  • ۵۳۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی از چرخه حمایتی خارج شد‌ند‌
  • افتتاح سه واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • افتتاح ۳ واحد مسکن مددجویی در بخش لاران
  • مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی مهمان طرح اطعام مهدوی
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان