Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا-رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیای گفت:ماموران پلیس راه بروجن - لردگان پسر بچه 2 ساله ای را که به علت خوردن قرص وضعیت وخیمی داشت، با خودرو خود به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم کلیایی افزود: ماموران گشت پلیس راه ، هنگام گشت زنی در محور بروجن – لردگان یک دستگاه سواری پیکان را با 3 سرنشین در حاشیه جاده مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در بررسی عوامل پلیس راه مشخص شد خودرو در حال انتقال پسربچه ای 2 ساله به بیمارستان بوده است که دچار نقص فنی می شود، ماموران به علت وخامت حال بیمار بلافاصله وی را با خودروی پلیس به بیمارستان منتقل می کنند.
کلیایی افزود: با اقدام به موقع پلیس و تلاش پزشکان، این پسربچه که به علت خوردن قرص به کما رفته بود، احیا شد و از مرگ حتمی نجات یافت.
وی گفت: این خانواده در تماس با سامانه 197 پلیس از اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه بروجن – لردگان تقدیر کردند.
به گزارش ایرنا، محور بروجن به لردگان از محورهای ارتباط جنوب به مرکز کشور است.
شهرستان بروجن در 60کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.
7360/2097

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت