Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص قیمت تخم مرغ در بازار پایتخت اظهار کرد: در حال حاضر میانگین قیمت تخم مرغ به حدود ۷۴۰۰ تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته حدود ۶۰۰ تومان کاهش قیمت داشته‌ایم.

وی افزود: دلیل کاهش قیمت تخم مرغ توزیع مجدد تخم مرغ وارداتی توسط دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوسان قیمت تخم مرغ طبق قانون عرضه و تقاضا اتفاق افتاده و حباب قیمت وجود ندارد.

نبی پور خاطر نشان کرد: در هفته گذشته قیمت‌ها تا ۸ هزار تومان بالا رفت اما مجددا سیر نزولی با واردات این محصول در جریان است. توزیع تخم مرغ از اسفند بیشتر شده و پشتیبانی اعلام کرده که تخم مرغ وارداتی به اندازه نیاز وجود دارد و توزیع آن باعث کاهش قیمت‌ها شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در رابطه با توزیع تخم مرغ برای بازار شب عید تصریح کرد: برای بازار شب عید هم تخم مرغ وارداتی بازار را اشباع خواهد کرد. ما چاره‌ای به جز واردات نداریم وتا زمانی که معضل به وجود آمده برطرف نشود تا حدود دوسال راه حل دیگری برای تامین نیاز بازار به جز واردات این محصول نداریم.

وی عنوان کرد: تعداد زیادی از گله‌های مادر ما حذف شده و جوجه ریزی هم توسط تخم مرغ نطفه دار وارداتی باید انجام شود و تمام این مسائل آینده مرغداری ها را تحت شعاع قرار می دهد.

نبی‌پور تاکید کرد: ما باید از تجربه کشورهای دیگر که در این شرایط قرار داشته‌اند استفاده کنیم و راه حل درست و منطقی برای این مشکل پیدا کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۱۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی

مهدی ضیغمی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فعلا عرضه خودرو‌های برقی در همان سامانه قبلی خودرو‌های وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودرو‌های وارداتی راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته