Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- وزیر امور خارجه کشورمان در جمع ایرانیان مقیم بلگراد تاکید کرد: همه ما مدیون مردم ایران هستیم چرا که این مردم بودند که جمهوری اسلامی ایران را در منطقه قدرتمند کردند.
محمد جواد ظریف در بخشی از سخنان خود در این جمع گفت : به رغم همه کاستی ها و مشکلات، آرام ترین و امن ترین کشور منطقه هستیم و  باید بدانیم چرا توانستیم علی رغم همه ظلم ها و تحریم ها در طول ۴۰ سال گذشته به این‌جایگاه از قدرت و امنیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد :امروز در غرب و آمریکا می‌گویند ایران زیادی نفوذ پیدا کرد و زیادی گسترش یافت. همه اینها جز در سایه مقاومت و حمایت مردم بدست نیامد.
ظریف با بیان این که الان در وضعیتی هستیم که مانند عده ای مجبور نیستیم شرایط دیگران را تحمل کنیم، تصریح کرد: بزرگ بودن سختی و هزینه دارد.
ظریف در ادامه سخنان خود در جمع ایرانیان  بلگراد  افزود: ایرانیان فارغ از هر نوع  عقیده و مرام و مسلک، دل شان برای ایران می تپد و در مواقع حساس از همه چیزشان می گذرند. مردم ایران نماد استقلال و سربلندی ما هستند.

ظریف با تاکید بر این که  ایرانیان مقیم خارج باید سفارتخانه ها را خانه خود بدانند، تصریح کرد : شدیدترین تحریم های آمریکا هم نتوانست مردم ایران را به زانو در آورد و سیاست جدا کردن مردم از حاکمیت که هدف این تحریم های به قول خودشان شکننده بود، توسط همین مردم شکست خورد.
وزیر امور خارجه که در جریان سفر به صربستان در جمع ایرانیان حاضردر این کشور حضور پیدا کرده بود در مورد برجام نیز گفت: کسی که اولویت اولش پاره کردن برجام بود و آنرا بدترین توافق تاریخ آمریکا می داند، یکسال و دو ماه است هنوز نتوانست به این کار دست بزند و می داند چه هزینه ای باید پرداخت کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از گذشت ۲۰ ماه از جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، قسمت‌هایی از جنوب استان خوزستان را به خود درآورد.

بامداد اردیبهشت سال ۱۳۶۱ بود که رزمندگان اسلام عملیات جدیدی با نام بیت المقدس را برای مقابله با دشمن آغاز کردند.

هدف از اجرای این عملیات، آزادسازی بیش از ۵ هزار کیلومتر از خاک ایران بود.

در مقابل، صدام حسین ۴ لشکر خود را در جاده اهواز-خرمشهر قرار داد، چون احتمال می‌داد ایرانی‌ها از همین نقطه ورود کنند.

رزمندگان اسلام باعبور از رودخانه کارون موفق شدند ضلع غربی رودخانه را تصرف کند و با فداکردن جان و مالشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده