Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهبود جعفری اظهار داشت: تاکسی‌ها به‌نوعی ویترین شهر هستند و اگر راننده‌ای برخورد مناسب با شهروندان داشته باشد مسافران نیز با دیدن این صحنه پی به فرهنگ غنی شهر می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ بهبود جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای عالی استان‌zwnjشامگاه دوشنبه؛ در جلسه بررسی مشکلات تاکسی‌ها اظهار داشت: تاکسی‌ها به‌نوعی ویترین شهر هستند و اگر راننده‌ای برخورد مناسب با شهروندان داشته باشد مسافران نیز با دیدن این صحنه پی به فرهنگ غنی شهر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بنده مشکلات و سختی‌های شغل تاکسی‌رانی را درک می‌کنم و میدانم مردم‌داری کار سختی است، بخصوص تاکسی‌ها که با انواع مردم بااخلاق های مختلف سروکار دارند ولی به یاد داشته باشید که شما ترویج‌دهنده فرهنگ شهر هستید؛ زیرا اگر گردشگری وارد شهر شود و اولین برخوردش که با تاکسی‌ها است خوب باشد قطعاً دوباره به اهر سر خواهد زد ولی اگر روی خوش نبیند نه خودسر خواهد زد و نه اهر را برای کسی توصیه می‌کند.

بهبود جعفری خاطرنشان کرد: منطقه ما جاذبه‌های گردشگری بسیاری همچون جنگل‌های ارسباران، پارک جنگلی فندق لو، تالاب یوسف لو، مجتمع آب‌درمانی یئل سویی، موزه ادب و عرفان و بقعه شیخ شهاب‌الدین محمود اهری دارد. اگر به‌خوبی این جاذبه‌ها را به گردشگران معرفی کنیم و با کمک رویداد تبریز ۲۰۱۸ می‌توانیم گردشگری را در منطقه توسعه داده و اشتغال ایجاد کنیم.

عضو شورای شهر اهر در ادامه اذعان داشت: شهرداری‌ها باید توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری داشته باشند و یکی از منابع درآمدی شهرداری‌ها می‌تواند همین صنعت گردشگری باشد که با توسعه آن شهرداری نیز به یک درآمد پایدار می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور بیش از ۲۳۰۰ تاجر و سرمایه گذار بین المللی از ۱۰۳ کشور دنیا، آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل، به اذغان مهمانان خارجی این نمایشگاه از امنیت بالای سرمایه گذاری در ایران حکایت دارد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- اکسپو 2024، «نمایش امنیت» ایران 

2-استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 

3- اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم 

4- اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی 

5- شگردهای دانشگاه‌ها برای سرکوب دانشجویان معترض در آمریکا 

6- برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند