Web Analytics Made Easy - Statcounter


آهنگساز و مدرس موسیقی در واکنش به خبر انحلال دانشگاه علمیکاربردی واحد ۱۱ از رییس جمهوری و دیوان عدالت اداری خواست تا نسبت به لغو انحلال این مرکز اقدامات لازم را انجام دهند.

مهران مهرنیا آهنگساز و مدرس موسیقی در گفتگو با امتداد نیوز در واکنش به خبر انحلال دانشگاه علمیکاربردی واحد ۱۱ توضیح داد: مرکز آموزش علمیکاربردی واحد ۱۱ که من به همراه بسیاری از هنرمندان موسیقی سال هاست در آن به عنوان مدرس حضور داریم یکی از مجموعه های فعال و ارزشمند حوزه آموزش موسیقی است که بخش عمده ای از آموزش دانشگاهی موسیقی را به دوش کشیده و می توان گفت دانشجویان این مرکز با توجه به سابقه بسیار خوبی که از خود نشان داده اند دست کمی از دانشجویان مراکز آموزش عالی چون دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد ندارند بنابراین اصلا روا نیست که این چنین به جهت ابلاغ یک دستور العمل یا بخشنامه منحل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مرکز در محل فعلی هنرستان موسیقی قرار دارد که در نوبت بعد از ظهر در قالب یک مرکز آموزشی تحت نظر دانشگاه جامع علمیکاربردی فعالیت های بسیار خوبی دارد و به نوعی می توان گفت محل بسیار با کیفیت و مناسبی برای اجراهای تجربی و آموزه های دانشگاهی است که در این سال ها خروجی بسیار خوبی هم داشته است اما متاسفانه از چندی قبل با توجه به مصوبه جدید دولت در مورد تعطیلی مراکز آموزشی و پژوهشی دستگاه‌های اجرایی دولتی این مجموعه نیز در معرض انحلال قرار گرفته است.

این آهنگساز و مدرس موسیقی در پایان صحبت هایش گفت: چنین مجموعه های آموزشی در برگیرنده فضایی است که دانشجویان موسیقی با هزاران امید و آرزو به آن قدم می گذارند و ما در این سال ها در تلاش بودیم که این مرکز را به استانداردهای موجود نزدیک کنیم اما این روزها نگرانی هایی وجود دارد که امیدوارم با ورود نهادهای دولتی از جمله دیوان عدالت اداری این مشکل هرچه سریع تر مرتفع شود. البته تعدادی از هنرمندان، دانشجویان و استادان موسیقی در این زمینه طوماری را خطاب به رییس جمهور جمع آوری و امضا کرده اند که امیدوارم در این مورد ترتیب اثری داده شود.

حمیدرضا نوربخش، تقی ضرابی، امین اله رشیدی، سعید ثابتی، مسعود جاهد، محمود جاهد، محمد اسماعیلی متین، علیرضا ایلچی، رحمت افشار، محمدعلی لقاء، قدرت اله انتظامی، یساول زاده، مصطفی بیات، دریاری، طاهریان، امیرحسن امین شریفی، سلمان سالک، حمیدرضا رضایی، هومان رومی، جعفر صالحی، محمد رنجبر مناف، عباس تهرانی، کیهان میرهادی، محمود جاوید، غلامرضا جدید تهرانی، هوشیار، فرهاد وزیری، امیری، سرخوش شهبازی، رضا اوحدی، منوچهر غدیری، علی سینایی، محمود عربانی، فرامرزی، رامین دهقان از جمله هنرمندانی هستند که تاکنون این طومار را امضا کرده اند.

true برچسب ها : دانشگاه علمی کاربردی مهران مهرنیا موسیقی ایرانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901201

دیگر خبرها

  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم