Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اوایل هفته جاری اتفاق ناخوشایندی برای لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی استقلال رخ داد و این بازیکن در جریان بازی با فولاد دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه مهره گردن شد و بیم آن می‌رفت عارضه نخاعی برای این بازیکن خوش‌اخلاق ایجاد شود. البته خوشبختانه به لطف خدا و امدادرسانی به موقع و اقدامات ضروری پزشکی و جراحی 6 ساعته، او از خطر عارضه نخاعی جست و در حال حاضر با برگشتن حس به اندام فوقانی و تحتانی این بازیکن شرایط او تثبیت شده و تیم پزشکی به تسریع روند بهبودی او و بازگشتش به میادین فوتبال امیدوارتر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقیقا در لحظات و ساعاتی که تیم امدادی و پزشکی مشغول مداوای پادوانی در ورزشگاه و بیمارستان بودند به خاطر خلا خبری و نبود مدیریت رسانه‌ای یا کم‌کاری بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال، متاسفانه شاهد اخبر ضد و نقیض و نشر شایعات در مورد مصدومیت پادوانی و میزان و شدت آن بودیم و برخی حتی پا را فراتر گذاشته فوتبال این بازیکن را به دلیل عارضه نخاعی تمام‌شده قلمداد کردند. حجم زیاد اخبار غیرموثق و شایعات درباره مصدومیت پادوانی کار را به جایی رساند که عده‌ای از هواداران و فوتبال‌دوستان مقابل بیمارستان آپادانای اهواز تجمع کردند و برای ساعاتی کار عادی بیمارستان مختل شد. بمباران خبری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی حتی فرصت تجزیه و تحلیل و بررسی صحت و سقم اخبار منتشره را هم نمی‌داد و در این میان تنها کسی که به درستی به قضیه ورود و اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح انجام داد دکتر نوروزی، معاونت پزشکی باشگاه استقلال بود.

 

دکتر نوروزی نه تنها به خاطر سمت و جایگاهی که در استقلال دارد و باید در مسائل پزشکی بازیکنان این تیم اظهارنظر کند بلکه در جایگاه یک هم‌نوع به ماجرای مصدومیت پادوانی ورود کرد و در پستی اینستاگرامی ضمن آرزوی شفا برای بازیکن برزیلی به تشریح وضعیت او پرداخت و اظهار امیدواری کرد با لطف خدا و دعای مردم و تلاش پزشکان پادوانی خوب شود و دوباره به میادین برگردد. پس از این پست دکتر نوروزی بود که التهاب خوابید و فتیله شایعات پایین کشیده شد و موج نگرانی که ایجاد شده بود جای خود را به امید داد.

 

در این‌که معاونت باشگاه استقلال به درستی وظیفه خود را انجام داده شکی نیست اما چرا باید دکتر نوروزی درباره وضعیت بازیکن باشگاهش اطلاع‌رسانی کند؟

 

مگر باشگاه استقلال تیم رسانه‌ای ندارد؟ مگر باشگاه سایت و کانال ندارد؟ چرا در موضوعی به این مهمی و حساسی تیم رسانه‌ای باشگاه الکن بود و به جای اطلاع‌رسانی شفاف و درست منفعل و ساکت ماند تا افراد غیرمطلع و مسئول درباره پادوانی شایعه‌پراکنی کنند و تلخی ماجرا را دوچندان سازند؟ چرا نباید بلافاصله سایت باشگاه به 2 زبان فارسی و انگلیسی درباره این موضوع اطلاع‌رسانی کند تا هم هواداران و هم خانواده بازیکنی که ایرانی نیست از وضعیتش مطلع شوند؟ اصولا کار و مسئولیت تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال و دیگر باشگاه‌های ایران چیست که هرازگاهی شاهد مواردی مشابه ماجرای پادوانی هستیم؟

 

باید از آن‌ها پرسید در ماجرای مهدی قائدی و تصادفش و اتفاقی که برای علی دایی در رشت رخ داد چرا تیم‌های رسانه‌ای باشگاه‌های استقلال و سایپا منفعل بودند و با کم‌کاری‌شان اجازه دادند شایعات جای واقعیت را بگیرد؟ وقتی در چارت تشکیلاتی باشگاه‌ها بخش روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای تعریف و معمولا هم بودجه‌های خوبی به آن‌ها تعلق می‌گیرد جای بسی تاسف است که اغلب آن‌ها فقط در حد بیانیه‌نویس و منتشرکننده بیانیه‌ها ظاهر می‌شوند و اصل رسالت خود که انتشار اخبار موثق و مدیریت اخبار است را فراموش کرده‌اند.

خراسان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی