Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم سپیدرود گفت: شرایط پدیده برای ما مهم نیست و می‌خواهیم اولین برد خارج از خانه خود را مقابل این تیم مشهدی کسب کنیم.

توحید غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به برتری تیمش برابر سایپا در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: برابر استقلال بازی خوبی انجام ندادیم و بازی را باخته بودیم، اما در بازی با سایپا این روحیه از دست رفته به تیم برگشت و شرایط بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در کل تیم ما در بازی‌های حساس برای تیم‌هایی که نتیجه میگیرند بهتر عمل می‌کند.

وی ادامه داد: فشار روی تیم زیاد بود. بازیکنان روز‌های سختی را سپری می‌کردند به همین دلیل هم قسم شدیم تا تیم را از این شرایط خارج کنیم و به شرایط بهتری برسیم. هرچند نباید از تمریناتی که کادر فنی به طور ویژه برای تیم در نظر گرفتند به راحتی بگذریم. واقعا زحمت کل تیم در این نتیجه روحیه بهش موثر بود.

این بازیکن در مورد گلزنی در بازی با سایپا گفت: آقای کریمی خیلی روی شوت به دروازه تاکید دارند و در تمرینات هم کار با چارچوب را زیاد تمرین می‌کنیم. این گل زحمت بازیکنان و کادر فنی بود و خدا را شکر که ضربه آخر را من زدم و در شروع این پیروزی نقش داشتم.

غلامی ادامه داد: تیم شرایط خوبی نداشت و برای خارج شدن از این شرایط به این برد احتیاج داشتیم. فکر می‌کنم تیم وضعیت خوبی پیدا کرد و هم فشار کم شد و هم برای ادامه مسابقات و بازی حساس با پدیده آماده شدیم. حالا بیش از قبل به بقا امیدواریم و در جدول موقعیت بهتری پیدا کردیم.
وی افزود:بازی با پدیده واقعا دیداری شش امتیازی است. ما برای هم رقیبان سرسختی در این برهه از لیگ هستیم. آنها هم چند هفته‌ای شرایط خوبی نداشتند و به این بازی خانگی نگاه ویژه دارند. در کل شرایط پدیده اصلا برای ما مهم نیست و می‌خواهیم اولین برد خارج از خانه خود را مقابل آنها کسب کنیم. از این رو باید با حساب و کتاب به مصاف این رقیب جدی برویم و با دست پر از مشهد برگردیم.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: هنوز شش بازی فینال گونه باقی مانده است که بسیار تاثیرگذار است. البته این شرایط برای همه تیم‌ها مشابه است چرا که وضعیت لیگ بسیار حساس است و امتیازات نزدیک به هم است. امیدوارم برنده این ماراتون ما باشیم و با ارائه بازی‌های خوب و کسب امتیاز در لیگ بمانیم.

غلامی در مورد شانس سپیدرود برای بقا در لیگ برتر گفت: فشار روی تیم ما زیاد است. کلا فشار روی تیم‌هایی که تماشاگر دارند از همه بیشتر است. تیم ما هم اولین سالی است که به لیگ برتر آمده است و هواداران توقع دارند بمانیم. آنها خیلی حساس هستند و نمی‌خواهند به راحتی به لیگ یک برگردند، از این رو فشار زبادی روی بازیکنان می‌اورند. امیدوارم ما هم بتوانیم توقع آنها را برآوره کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، واکنش جالبی به عدم درخشش کیلیان امباپه در بازی شب گذشته برابر دورتموند نشان داد.

ژاویر بوش در ستون خود نوشت: «جلاد بارسا در لیگ قهرمانان، تبدیل به امید هواداران بارسا شده تا رئال به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود دست پیدا نکند، کسی که در سال های اخیر کابوس هواداران بارسلونا بوده، حالا امید اول آنهاست تا رئال مادرید در سالی که کورتوا و دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشته، ولی احتمالا در فینال خواهد بود، قهرمان نشود. 

کیلیان برابر دورتموند در بیشتر دقایق محو بود ولی برای او هنوز بازی برگشت باقیمانده و امید به فتح دو جام هیجان انگیزتر دیگر، لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2024. او قرار بود ناجی تیم لوئیس انریکه باشد اما ناگهان شکست شب گذشته در دورتموند (1-0) راهیابی تیم فرانسوی به فینال ومبلی را بسیار پیچیده کرد.

 یک گل عالی از فولکروگ در نیمه اول باعث شد که نیکولا سارکوزی و الخلیفی روی سکوهای سیگنال ایدونا پارک خکششان بزند. نکته این است که اگر بازی 100 بار برگزار می شد، در 99 بار پی اس جی نتیجه مثبت می گیرد. 6 موقعیتی که پی اس جی در نیمه دوم از دست داد بسته به اینکه بازی برگشت چگونه به پایان برسد، می تواند در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شود. به ویژه، آن ضربه سر فابیان روئیز، کاملاً تنها در محوطه جریمه یا دو ضربه‌ای که به تیر برخورد کرد. سه شنبه بعد در پارک دو پرنس بازی برگشت خواهد بود و باید دید امباپه به یک فینال دیگر می رسد و مانع قهرمانی رئال خواهد شد یا خیر.»

دیگر خبرها

  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند