Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:24:02 GMT

ارجاع یک هزار و 800 پرونده قضايي در ملاير

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۱۱۹۹

ارجاع یک هزار و 800 پرونده قضايي در ملاير

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ داوود علی‌بخشی، فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر از سازش بیش از یک‌هزار و 600 فقره پرونده قضایی طی امسال توسط پلیس خبر داد.

 وی اظهار کرد: با تلاش تخصصی و فرآیند آگاهی بخشی به طرفین درگیر و در راستای نیل به حداکثر سازش در پرونده‌های قضائی در کلانتری‌های شهری،از یک‌هزار و 800 پرونده قضایی ارجاعی به واحدهای مشاوره و مددکاری اجتماعی طی این مدت یک هزار و600 پرونده قضایی  منجر به سازش و مصالحه اجتماعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خاطر نشان کرد: در زمینه پیشگیری اجتماعی با برگزاری 371 جلسه آموزش همگانی برای بیش از 20 هزار نفر فراگیر زن و مرد در سنین مختلف، موضوعات مورد نیاز طیف‌های مختلف جامعه، از سوی مربیان و مدرسان آموزش همگانی اطلاع‌رسانی شد.

علی بخش  به موضوعات آموزشی مورد نظر پلیس اشاره کرد و افزود: خطرات مواد مخدر، تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، معرفی دوستان امین، نحوه دریافت مشورت در خانواده قبل از بروز هرگونه آسیب، معرفی سامانه‌های پلیس، اهمیت مشارکت در تولید امنیت و آرامش از موارد مورد نظر است.

انتهای پیام/ب

سازش 1 هزارو 600 پرونده قضایی در ملایر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم به صلح و سازش منتهی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک زن شد و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر برقراری صلح بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، رفع کدورت شد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول