Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@07:27:05 GMT

آغاز نوع‌دوستی از بهشت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۱۳۳۸

آغاز نوع‌دوستی از بهشت

به گزارش خبرنگار خبر گزاری ایسکانیوز، شعله‌ی فروزان این حدیث علوی که می‌فرماید: "آنچه برای خود می‌پسندی، برای دیگران هم بپسند و آنچه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران نپسند" و مخاطب آن جامعه بشری در تمامی اعصار است، چراغ راه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان شده است تا حس نوع‌دوستی را نه تنها معنا، که نهادینه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان که آهنگ همدلی را در مسیر نوع‌دوستی طنین‌انداز کرده‌اند، در راستای نهادینه‌سازی فرهنگی که آن حدیث علوی را عملیاتی سازد، اقدام به تشکیل گروه خیریه بهشت کردند تا اثبات کنند، دانشجوی مسلمان اجازه نمی‌دهد که غمی در دل مسلمانی ساکن شود و شعار انسانیت برمدار اسلامیت نگردد. فائزه شعبانی فروتن ازجمله همین دانشجویان دارای دغدغه است که مسوولیت گروه خیریه بهشت را برعهده‌گرفته و هدف از تشکیل گروه را رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان، تقویت حس نوع‌دوستی در میان دانشجویان و افزایش فعالیت دانشجویی در این حوزه بیان می‌کند.

این دانشجوی فعال که در شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز عضویت دارد، با اشاره به فعالیت‌های متعدد گروه خیریه بهشت از بد تأسیس گفت: «کمک‌رسانی در ساخت و تکمیل خانه‌ای در روستای سیمین، تهیه مواد غذایی برای تعدادی خانواده نیازمند به‌صورت ماهانه و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه جهت خرید کانکس ازجمله همین فعالیت‌ها است.»

وی برنامه‌های آتی گروه خیریه بهشت را حمایت هرچه بیشتراز خانواده‌های نیازمند، ایجاد صندوق قرض‌الحسنه و کمکهای بلاعوض برای دانشجویانی که در پرداخت شهریه خود مشکل‌دارند و شناسایی و استمداد به دانشجویانی که با مشکلات معیشتی روبه‌رو هستند برشمرد.

دانشجویان فعال در گروه خیریه بهشت تنها یک مطالبه از مسوولین دانشگاه دارند، اینکه بستر مناسبی فراهم شود تا دانشجویان علاقه‌مند به راحتی با این گروه خیریه ارتباط بگیرند و امر شناسایی دانشجویان نیازمند و مددرسانی به آنها تسریع گردد.

دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در گروه خیریه بهشت در دانشگاه آزاد اسلامی همدان، از طریق مراجعه حضوری به دفاتر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه و یا برقراری ارتباط با کانال تلگرامی خیریه، اقدام به عضویت یا اهدای کمک‌های نقدی به خیریه می‌نمایند.

خیریه دانشگاه آزاد اسلامی همدان بهشت دانشجویان همدان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام از امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227769 برچسب‌ها آزمون

دیگر خبرها

  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد