Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@08:21:41 GMT

افزایش۲۰ درصدی فروش فیلم‌ها در بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۱۶۹۰

افزایش۲۰ درصدی فروش فیلم‌ها در بهمن ماه

به گزارش جهان نيوز، فیلم‌هایی که در بهمن ماه اکران می‌شوند بخاطر همزمانی با برگزاری جشنواره فیلم فجر به نسبت ماه‌های دیگر فروش کمتری دارند. علی سرتیپی رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران درباره فروش فیلم بهمن‌ماه در سال جاری گفت: امسال فروش فیلم‌ها نسبت به سال گذشته در بهمن ماه بیش از ۲۰ درصد افزایش فروش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌های سینمایی در بهمن سال گذشته ۷ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان فروش داشت این درحالی است که فروش فیلم‌ها در بهمن امسال به فروش ۱۱ میلیارد تومان و ۲۷۰ میلیون تومان است.

وی درباره تعداد تماشاگر فیلم‌ها در بهمن‌ماه توضیح داد: سال گذشته در بهمن ماه ۱ میلیون و ۲۱۹ هزار نفر در سالن سینما به تماشای فیلم نشستند. در سال جاری تعداد مخاطبان فیلم‌ها در این ماه به ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر رسید.

سرتیپی درباره پیش‌بینی فروش فیلم‌ها در اسفندماه گفت: در اسفندماه فروش فیلم‌ها به اکران نوروزی فیلم‌ها بستگی دارد اگر اکران فیلم‌های نوروزی زودتر انجام شود شاهد رونق در اسفندماه خواهیم بود، اما اگر در اواخر اسفند ماه اکران فیلم‌ها انجام شود فکر نمی‌کنم رونق چندانی در فروش فیلم‌ها در اسفندماه شاهد باشیم.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۸ میلیون و ۷۴۴ هزار تردد در جاده‌های استان مرکزی

مهرداد جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی ۲۴ اسفندماه تاکنون شمار خودروهای وارد شده به استان را یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۷۰۵ دستگاه و خودروهای خارج شده ۲ میلیون و ۱۵ هزار و ۶۰۲ دستگاه بوده است.

وی افزود: از ۲۴ اسفندماه تاکنون ۸ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۴۸۴ تردد دستگاه وسیله نقلیه توسط ۷۰ سامانه ترددشمار آنلاین در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

جهانی گفت: ۳۶ هزار و ۴۵۱ دستگاه ناوگان اتوبوسی نیز از جاده‌های استان عبور کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد مناسبی همراه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی میزان تردد خودروهای سنگین یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۰ دستگاه بوده است.

جهانی تاکید کرد: تا پایان تعطیلات نوروز، راهداران استان مرکزی به‌صورت مستمر و شبانه روزی در سطح محورهای مواصلاتی و ۳۵ راهدارخانه استان مرکزی استمرار دارد تا خدمات مطلوبی به کاربران جاده‌ای ارائه شود.

کد خبر 6062836

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولید تجمعی آریاساسول در ۱۴۰۲
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • نبض گیشه در دستان «تمساح خونی»
  • آمار فروش اکران نوروزی؛ یکه‌تازی تمساح خونی
  • افزایش ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • پاندای کونگ‌فوکار در گیشه جهانی رکوردشکنی کرد
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • ثبت بیش از ۸ میلیون و ۷۴۴ هزار تردد در جاده‌های استان مرکزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه