Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز دوچرخه‌سواری آسیا گفت: با تمرین در پیست سیمانی و اردوهای داخلی نمی‌توان کاری کرد و باید اردوهای خارجی و شرکت در مسابقات بزرگ را داشته باشیم.

محمد دانشور در گفت‌وگو با ایسنا درباره مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا ۲۰۱۸،‌بیان‌ کرد: با توجه به این که امسال، سال بازی‌های آسیایی است تیم‌ها خیلی آماده در قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی بازی‌های آسیایی کرده‌اند به طوری که تیم چین سه، چهار مربی خارجی در بخش‌های مختلف دوچرخه‌سواری خود دارد. تیم ژاپن در آمریکا اردو داشت و در بهترین شرایط تمرین کرد. تیم سطح پایینی مثل چین تایپه که قبلا در حد ایران نبوده، در تمام مسابقات بین‌المللی شرکت کرده است. قزاقستان هم در خیلی از رقابت‌های بین‌المللی شرکت داشت، همین مسائل باعث شد ما از قافله رقابت با تیم‌های بزرگ آسیا عقب بمانیم.

او ادامه‌ داد: البته ما هم اردوهای خوبی داشتیم اما نسبت به اردوهای عالی رقبا بازده کمتری داشت. بنابراین برای بازی‌های آسیایی باید فکر بزرگی داشته باشیم تا نتیجه‌ خوبی بگیریم ، زیرا تمام تیم‌های آسیایی دارند سرمایه‌گذاری زیادی روی دوچرخه‌سواری می‌کنند.

دانشور در پاسخ به این پرسش که با توجه به وضعیت رقبا می‌توان در بازی‌های آسیایی تنها با تکیه بر  استعداد خود رکابزنان و برگزاری اردوهای داخلی نتیجه‌ گرفت، تصریح کرد: بازی‌های آسیایی شوخی بردار نیست و واقعا باید سرمایه‌گذاری بیشتری روی دوچرخه‌سواری شود. به طوری که اردوهای خارجی داشته باشیم و در رقابت‌های بزرگ شرکت کنیم. همچنین با کسانی که از ما قوی تر هستند رقابت کنیم. به نظرم با تمرین در پیست سیمانی و اردوهای داخلی نمی‌توان کاری کرد. برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ دو ماه اردوی اروپایی داشتیم که باعث شد پیشرفت زیادی کنیم، اما برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ فکر می‌کنم از دو هفته‌ دیگر هم برنامه‌ریزی کنیم شاید کمی دیر باشد.

دارنده برنز دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در مورد این که در چه شرایطی می‌تواند در بازی‌های آسیایی به دنبال کسب مدال باشد، گفت‌: امکانات سخت افزاری باید تامین شود و دوچرخه ها به روز باشد. برای رکابزنان سرعتی دستگاه پاورمتر خریداری شود تا تمرینات را آنالیز کنیم. از همه مهم‌تر در مسابقات مهم شرکت کنیم تا سطح تجربه ما بالاتر برود، چرا که داشتن تجربه در تصمیم گیری حین مسابقه واقعا تاثیر دارد.

او در پاسخ به این پرسش که از عملکردش در قهرمانی آسیا راضی بود یا خیر، تاکید کرد : از عملکردم راضی بودم و به گونه‌ای نبود که از دوچرخه پیاده شوم از نوع رکاب زدنم پشیمان باشم. تمام تلاشم را کردم و در ماده یک کیلومتر تایم تریل تنها با اختلاف پنج هزارم ثانیه مدال برنز گرفتم و کمی بدشانسی آوردم، اما در بازی‌های آسیایی ماده‌های ‌اسپرینت، تیم ‌اسپرینت و کایرین حضور دارند که مدال گرفتن در این ماده ها نیاز به تجربه و سرمایه‌گذاری خیلی زیادی دارد.

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در مورد برنامه‌های خود پس از قهرمانی آسیا، گفت‌: دو هفته‌ استراحت می‌کنم و پس از آن تمریناتم را برای بازی‌های آسیایی آغاز خواهم کرد. امیدوارم امسال تمام مسابقات تدارکاتی را برویم چون گرفتن امتیاز برای کسب سهمیه المپیک توکیو از سال ۲۰۱۸ آغاز شده و اگر ما در تمام مسابقات شرکت کنیم به کسب سهمیه المپیک کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانم از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ هم دفاع کنم.

دانشور در پایان گفت‌: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بی مهری هایی دیدم اما از کسانی که طرفدارم بودند و در این شرایط سخت که از لحاظ روحی بر رویم فشار بود، تنهایم نگذاشتند و حمایتم کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم