Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در حاشیه شهر مشهد برنامه های خدمت رسانی دندانپزشکی و بینایی سنجی توسط 20 متخصص در قالب گروه های جهادی صورت گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، هادی جلالی مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی روز گذشته، در خصوص حمله شیمیایی به بیمارستان فاطمه الزهرا(س)، عملیات والفجر 8 و سالروز جامعه پزشکی گفت: هسته های بسیج جامعه پزشکی از دوران دفاع مقدس شکل گرفته و از قدیمی ترین اقشار بسیج و اقشار تخصصی بسیج محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلالی افزود: در سال جاری اقدامات مختلف در راستای خدمت به عموم مردم در قالب بیمارستان صحرایی و خدمات به زائران و همچنین اقداماتی اعم از کمک رسانی به زلزله زدگان صورت گرفته است.


مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: بیمارستان سحرایی در مناطق محروم سبزوار و بردسکن خدمت رسانی یک هفته ای و متعددی به مردم در قالب خدمت یاری داشت.


وی افزود: اعزام تیم های عمومی به مناطق روستایی و عشایری محروم که کمتر پزشک و پرستار به این مناطق تردد دارند همراه با دارو و پزشک صورت گرفته که در سال جاری 200 تیم اعزام شده اند.


جلالی با اشاره به اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار تصریح کرد: خدمت یاری دیگر در سال جاری موضوع اربعین است و باتوجه به استقبال زیاد از زیارت ایام اربعین امسال مرکز درمانی در صحن فاطمه الزهرا نجف مستقر شد و خدمات رسانی هب زائران پیاده داشت.


مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با اعلام این که در ایام شهادت امام رضا(ع) خدمات رسانی به زائران داخل و خارج از شهر توسط 900 نفر از گروه پزشکی انجام شد افزود: در حاشیه شهر مشهد برنامه های خدمت رسانی دندانپزشکی و بینایی سنجی توسط 20 متخصص در قالب گروه های جهادی صورت گرفت.


وی ضمن اشاره به برخی برنامه های فرهنگی این قشر در قالب ایجاد کتابخانه های کوچک در مراکز درمانی، اعتکاف و کاهش منطقی مصرف دارو گفت: دوره سبک زندگی و طب سنتی ایرانی در فروردین ماه سال آتی با مجوز علوم پزشکی برای فارغ التحصیلا گروه پزشکی پرستاری برگزار می شود که بیشتر رویکرد پیشگیرانه دارد.


جلالی با بیان اینکه در بحث علمی روی کارگاه های افزایش جمعیت و مداخلاتی که باید انجام شود تمرکز داشتیم افزود:در سال 97 خدمات درمانی به شکل مستمر، دائمی و هدفمند در قالب طرح شهید رهنمون اجرایی می شود و بر این اساس خدمات درمانی در مناطق محروم تا 4 سال هر ماه به منظور اتفاق درمانی استمرار خواهد داشت.


مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی افزود: 38 نقطه در استان انتخاب شده تا هر ماه تیم کامل پزشکی اعم از پزشک، مددکار، روانشناس، دارو و سایر موارد مشکلات درمانی و بهداشتی به صورت تخصصی شناسایی و رفع می شود.


وی افزود: به طور متوسط هر اعزامی که صورت می گیرد بین 70 تا 110 نفر تحت پوشش درمانی قرار می گیرد و به مناسبت روز جامعه پزشکی به منطقه همت آباد و سد کارده تیم جهادی اعزام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام