Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@19:56:57 GMT

واردات توپ ۲ میلیون دلاری شد+ جدول

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۲۰۴۲

واردات توپ ۲ میلیون دلاری شد+ جدول

خبرگزاری میزان- براساس آمار گمرک در ۹ ماهه نخست سال ۹۶ بیش از ۳۸۷ تن انواع توپ از کشور‌های مختلف جهان وارد کشور شده است و در مقابل تنها ۴۸ تن صادرات انواع توپ به کشور‌های مختلف صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۹ ماهه نخست سال جاری، نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۳۸۷ تن توپ فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال، اسکواش، هاکی، توپ تنیس روی میز و چمن و توپ بدمینتون از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس واردات این حجم توپ به کشور، ۲ میلیون و ۲۸ هزار و ۱۹۲ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۱۳ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

توپ از چه کشور‌هایی وارد شد؟

گفتنی است در ۹ ماهه نخست سال جاری توپ از ۱۹ کشور جهان از جمله چین، ایتالیا، تایوان، ترکیه، ژاپن، فرانسه، آلمان و جمهوری کره وارد ایران شده است.

در بین کشور‌های ذکر شده چین با صادرات ۲۰۸ تن انواع توپ به ارزش یک میلیون و ۱۶۳ هزار و ۸۹۳ دلار اولین و بزرگترین صادرکننده این محصول به ایران بوده است.

 

بررسی آمار گمرک نشان می‌دهد که در کنار واردات توپ، صادرات نیز انجام شده است به طوریکه در ۹ ماهه نخست سال جاری ۴۸ تن انواع توپ گلف، تنیس، اسکواش، هاکی، فوتبال، بسکتبال، والیبال و هندبال به کشور‌های مختلف جهان صادر شده است.

صادرات این حجم توپ درآمد ۲۰۲ هزار و ۹۵۷ دلاری برای کشور به همراه داشته است که بالغ بر ۶۹۵ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۲۸ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

توپ به چه کشور‌هایی صادر شد؟

لازم به ذکر است که توپ از ایران به کشور‌های آذربایجان، عراق، افغانستان، امارات متحده عربی و ترکیه صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898000

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • هشدار درباره تزریق بوتاکس‌های خارجی
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • تامین ۳ میلیارد دلاری ارز برای کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ارز خودرو کجا رفت؟
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان