Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:33:56 GMT

برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از راه رسید

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۲۱۱۲

برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از راه رسید

این روزها استفاده از پهپادها برای فیلمبرداری ویدئویی روز به روز در حال افزایش است و لذا عرضه برنامه های اختصاصی برای تدوین این ویدئوها نیز رونق گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شرکت پروت قابلیتی موسوم به کارگردانی در حین پرواز به برنامه موبایلی خود موسوم به FreeFlight Pro اضافه کرده که با گوشی های اندرویدی و آیفون سازگار است و به طور خودکار تصاویر تهیه شده با استفاده از پهپادها را بررسی و تدوین می کند تا نتیجه نهایی کار ویدئویی چشم نواز از مناظر مختلف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه مجهز به الگوریتم هایی برای بررسی و مطالعه رفتار پهپاد و تولید ویدئوی حداکثر سه دقیقه ای از مجموعه تصاویر فیلمبرداری شده توسط پهپاد است.

تدوین ویدئوها در سه حالت امکان پذیر است. یکی حالت مبتنی بر زمان، دیگری حالت سینمایی و سومی حالت تریلر. برای هر حالت مضامین پیش ساخته و برخی محتوای خاص دیگر نیز در نظر گرفته شده است. در نهایت کاربر به انتخاب خود یک قطعه موسیقی را هم به ویدئوی نهایی می افزاید.

لازم به ذکر است که با استفاده از نسخه رایگان این برنامه تنها می توان یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای از تصاویر ضبط شده توسط پهپاد تهیه کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا

هلال احمر گلستان تصاویر ضبط شده از طریق دوربین نصب شده روی کایت را از لحظه پیدا کردن یسنا منتشر کرد.

کایت سوار داوطلب هلال احمر یسنا را پس از پنج روز مفقودی در مزارع کلزا پیدا کرده بود. یسنا دختر بچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت، هنگامی که مادرش مشغول کار در زمین کشاورزی بود، مفقود شده بود، عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت پس از پنج روز جستجو پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • ویدئوی هیجان انگیز از لحظه پیدا شدن یسنا
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد