Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برابر آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در استان آذربایجان شرقی (محورهای مراغه _هشترود و بستان آباد_تبریز)، استان آذربایجان غربی (محورهای پیرانشهر_نقده و تکاب_شاهین‌دژ)، استان البرز (ارتفاعات محور کرج_چالوس)، استان اردبیل (محورهای اردبیل_سراب گردنه ساعین و اردبیل خلخال گردنه اسالم)، استان چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ گردنه های چری و شاه منصوری) و استان زنجان (محورهای قیدار _همدان و دندی_تکاب) و بارش باران در اکثر محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و مازندران و استان کردستان (محور سقز _بانه) گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان مازندران (محورهای کیاسر_سمنان و بهشهر وکرج_چالوس محدوده ولی آباد) نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج_قزوین(محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران_کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

جاده‌هایی که امروز مسدودند عبارتند از:

۱-محور اولنگ -شاهرود در استان های گلستان و سمنان.

۲-محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز.

۳-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان.

۴-محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف مسدود و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا است.

۵-در استان های اردبیل و گیلان محور پونل -خلخال به علت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی.

۶-استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین )به علت ریزش کوه مسدود شد و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

۴۷۴۷

کلید واژه‌ها : بارش برف - باران - پلیس راهور - جاده -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در بزرگراه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینک اعتبار هزینه شده برای نصب این تعداد نیوجرسی ۷۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نصب ۲۵۷ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز با هدف ایمن سازی راه ها در استان نیاز است.

دست نشان با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزادراه های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف و حادثه خیز آزادراهی و ۳ نقطه بزرگ راهی  و ۲ نقطه نیز در راه های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع و یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع   ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب نیوجرسی در سطح راه های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای به صورت مستمر انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال