Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@01:40:09 GMT

۲۲۳متقاضی احداث واحد بوم گردی در رشت

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۲۴۸۳

۲۲۳متقاضی احداث واحد بوم گردی در رشت

گیلان- معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رشت گفت:هم اکنون کارگروهی در حال بررسی کارشناسی ۲۲۳ متقاضی احداث واحد بوم گردی در ۲۹ روستای شهرستان است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از فرمانداری رشت  ،مهندس منا ابروفراخ در کارگروه فنی بوم گردی شهرستان رشت،اظهار کرد:هم اکنون کارگروه در حال بررسی کارشناسی ۲۲۳ متقاضی احداث واحد بوم گردی در ۲۹ روستای شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری رشت افزود:آمادگی کامل کارشناسان فنی دهستان‌ها و دهیاران جهت هدایت ‌راهنمایی متقاضیان به لزوم توجه به پایداری و حفاظت منابع در گردشگری اکولوژیک یا اکوتوریسم از ضرورت های اجرای بومگردی روستایی در شهرستان است که این مدل دارای یک بعد سیما و منظر روستایی است و آن را از سایر انواع گردشگری و طبیعت گردی متمایز می کند.

ابروفراخ تصریح کرد:حفاظت از میراث طبیعی،فرهنگی و مذهبی در عرصه های گردشگری و فرهنگ سازی و آموزش، برنامه ریزی ها تحقق می بخشد که در ساختار کاهش معکوس مهاجرت روستایی هم نقش بسزایی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان تمام تلاش خود را می نماید که زمینه اجرای طرح به طور کامل محقق شود، افزود: التزام به انجام فعالیت هایی که کمترین پیامد منفی زیست محیطی را دارد از جمله شاخص های اجرای مثبت بومی گردی است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی