Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در راستاي پاسخگويي به نياز مشتريان و با توجه به ماهيت محصولات و نزديکي بيشتر به خودروهاي سواري شرکت ايران خودرو، پيش فروش دو محصول جديد ايران خودرو «پيكاپ فوتون» و «ون وانا» که تا کنون توسط شرکت ايران خودرو ديزل فروخته مي شدند به زودي از طريق نمايندگي هاي مجاز شرکت ايران خودرو در سراسركشور به مشتريان حقيقي آغاز مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايکوپرس، الزامات و زيرساخت هاي فروش محصولات ايران خودرو ديزل در شبكه فروش ايران خودرو فراهم شده و برنامه فروش مربوطه نيز به زودي اعلام و در دسترس متقاضيان قرار خواهد گرفت.
بر اساس اين گزارش، پيكاپ جديد فوتون، محصول توليدي ايران خودرو ديزل، وانت باري پر قدرت و با قابلت آفرود، ‌كاربردي و خانوادگي كه مجهز به كيسه هواي ايمني راننده و سرنشين، موتور پر قدرت با ظرفيت 2400 سي سي و 130 اسب بخار و قابليت چهار چرخ محرک است.
همچنين ون وانا ضمن داشتن ظاهري زيبا، از ايمني و فضاي داخل كابين و امكانات و قواي محركه خوبي نيز بهره مند است و اين خودرو علاوه بر امكان استفاده به عنوان خودروي شخصي، مي تواند به عنوان خودروي تشريفات، تاكسي شهري و بين شهري و آمبولانس نيز مورد استفاده قرار گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید

خودروساز ژاپنی هوندا تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۷ نسل‌های بعدی خودرو‌های برقی خود را در چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان عرضه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خودروسازی هوندا موتور ژاپن در نظر دارد تا سال ۲۰۲۷، شش مدل خودروی الکتریکی نسل بعدی را با نام تجاری Ye در چین که بزرگترین بازار خودرو در جهان محسوب می‌شود را عرضه کند.

این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در مجموع و با احتساب مدل‌های قبلی ۱۰ نوع خودروی برقی را با برند هوندا را در چین عرضه کند. اقدامی که منجر خواهد شد هدف این شرکت در رسیدن به سهم ۱۰۰ درصدی خودرو‌های برقی از بازار چین تا سال ۲۰۳۵ محقق شود.

خودورسازی هوندا که در حال حاضر دومین خودروساز بزرگ ژاپن، از نظر حجم فروش محسوب می‌شود، در افزایش فروش خودرو‌های برقی از رقبای اروپایی و آمریکایی مانند فولکس واگن و جنرال موتورز عقب مانده است.

پیش از این هوندا و نیسان موتور که دو شرکت رقیب در ژاپن هستند، در مواجهه با رقابت فزاینده از سوی سازندگان خودرو‌های برقی چینی، اعلام کردند که در حال بررسی برای مشارکت در بخش‌های کلیدی و نرم‌افزاری هستند.

گفتنی است، شرکت هوندا در ابتدای سال میلادی ۲۰۲۴ از خودرو‌های الکتریکی «هوندا سری ۰» و دو مدل مفهومی دیگر در نمایشگاه خودروی CES رونمایی کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • شروع فروش ۳ خودروی لوکس از امروز (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • فروش یک خودروی نوظهور از امروز (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !