Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- لایحه شهرداری تهران در رابطه با موزه نقاشی "ایران درودی" نقاش نامدار ایرانی به کمیسیون های تخصصی ارجاع داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه شهرداری در رابطه با بهره برداری از 2 زمین به منظور تبدیل به موزه نقاشی به نام "ایران درودی"، نقاش بین المللی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن خلیل آبادی در این جلسه، در رابطه با اهمیت لایحه شهرداری تهران اظهارکرد: " ایران درودی"، یکی از نقاشان بین المللی کشور است که بیش از 60 نمایشگاه در کشورهای مختلف دنیا برگزار شده است.

وی افزود: این نقاش بیش از 60 سال نقاشی کشیده و جزو برندهای اول نقاشی در دنیا به حساب می آید.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست های ارائه شده به منظور بهره برداری از 2 قطعه زمین برای تبدیل به موزه نقاشی خاطرنشان کرد: در سال 95، حق بهره برداری از 2 قطعه زمین به "ایران درودی" داده می شود اما زمانی که وی اقدام به دریافت دستور نقشه و آغاز ساخت کرده است، متوجه شده که باید مجوزهای لازم را از شورای شهر دریافت کند.

خلیل آبادی تاکید کرد: شهردار در لایحه ای از شورای شهر درخواست بهره برداری از 2 زمین را ارائه کرده است.
پس از بحث و بررسی های صورت گرفته در این جلسه در نهایت مقرر شد به دلیل برخی مشکلات از جمله مکان اختصاص یافته به موزه واقع در یکی از خیابان های منطقه یوسف آباد، لایحه به کمیسیون ها ارجاع داده شده تا مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900951

دیگر خبرها

  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳