Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: خشایار اعتمادی اواخر دهه هفتاد و اوایل 80 با اشعاری عاشقانه‌ بودند گل کرد. کلیپ‌های او و فرم موسیقی روز آن زمان در آثارش مشهود بود و در صداوسیما نیز حضوری فعال داشت.

او درباره کم‌کاری‌اش گفت: ازدیاد چهره‌های موسیقی و اضافه شدن موسیقی‌های سخیف، دو دلیل اصلی من برای دور شدن از این فضاست، ببینید شما وقتی به مهمانی Party می‌روید باید احساس امنیت، آرامش و شادی کنید و چیزهایی که می‌بینید یا می‌شنوید به فرهنگتان نزدیک باشد در غیر این صورت شما مهمانی را ترک می‌کنید، فضای الآن موسیقی دقیقاً طوری است که ترجیح می‌دهم کمتر در آن حضور داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درواقع، شرایط حال حاضر با احساسات من جور نیست و ترجیح می‌دهم در گوشه‌ای کار خود را جلو ببرم، مشکل من اتمسفر و جوی است که امروز در موسیقی وجود دارد. دلایل مختلفی برای کارم دارم و به آن معتقدم چرا که میدانم موسیقی عرضه و تقاضاست و زمانی که تقاضا کم بوده و عرضه زیاد باشد به مشکل بر خواهید خورد. نمی‌توانم بگویم مقصر اصلی این مسائل کیست. در اصل همه ما به‌نوعی در این آشفته‌بازار اعم از تهیه‌کننده، خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده مقصریم. ما همگی باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم موسیقی را از این وضعیت نجات بدهیم، شما نگاه کنید در ماه 10 هزار ترک منتشر می‌شود مسلماً کیفیت آثار نیز به نسبت تعداد آن پایین و پایین‌تر می‌آید. این کشور ادبیات و ادب و فرهنگ و هنر Art است ولی امروز من اثری از آن نمی‌بینم.

این هنرمند Artist اضافه کرد: امروز نه به موسیقی، نه به واژه و نه به فرهنگ، فکر نمی‌شود و فقط می‌شنوند و نتیجه آن فضای خالتور است که شکل‌گرفته است، خالتور در زبان روسی به معنای الکی بودن است و این دقیقاً فضای روز موسیقی ماست. باید یاد بگیریم که فرهنگ و هنر اسباب‌بازی نبوده و باید روی آن فکر شود نباید با طنزپردازی‌ها در کلام آن‌ها رو به انحطاط برد.

این خواننده همچنین گفت: خب وقتی شرایط را این‌طور می‌بینم ترجیح می‌دهم سکوت کنم چون معتقدم که سکوت حرمت داشته و سکوت کردن محترم‌تر است! در این چند سال اخیر برای خودم و رضایت دلم کارهایی را تولید و خوانده‌ام. من از همان ابتدا خودم را خواننده نمی‌دانستم و بیشتر برای خودم می‌خواندم. همیشه برای حال دلم خوانده و هیچ‌وقت خودم را خواننده ندانسته‌ام.

اعتمادی در پایان گفت: در حال حاضر دو اثر با بابک زرین بانام‌های "برگشتم" و "دیر به فکر افتادی" را آماده کردیم و می‌خواهیم برای آن‌ها تیزرهای یک الی دودقیقه‌ای بسازیم. یکی از آن‌ها را در 10 روز آینده دیگری را در ایام عید منتشر و پخش خواهیم کرد در حال حاضر منتظر مجوز آثار هستیم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید