Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیسی ها به کم حرف و خجالتی بودن شناخته می شوند. شاید به همین دلیل، با وجود زندگی در یکی از زیباترین کشورهای روی زمین، زیاد برای آن توجه دیگران را جلب نمی کنند . هر چند باید این کار را انجام دهند. در حالی که سفر به انگلستان و  مکان های زیبای انگلستان فاقد اثار در دیگر نقاط جهان - و حتی سایر نقاط بریتانیا - است، ان را با زیبایی ملایم و آرام و کهنی که رقابت با ان سخت است دو چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لندن به طور گسترده به عنوان یک مقصد جهانی زنده و پویا شناخته شده است، اما غالبا از جاهای دیدنی انگلستان در سرتاسر پایتخت نادیده گرفته می شود که مجموعه ای باورنکردنی از سواحل زیبا، تپه ها، روستاهای عجیب و غریب، شهرهای تاریخی و طراحی نوآورانه است.

برج ساعت

با تولد ملکه، روز سنت جورج و سالگرد 400 امین سال  تولد شکسپیر، زمان خوبی برای جشن گرفتن زیباترین مقاصد انگلستان در سفر به به انگلستان و از جاهای دیدنی انگلستان است. لندن، خانه اتوبوس های دو جداره قرمز و یک برج ساعت بیگ بن، اخیرا به وسیله TripAdvisor به عنوان بهترین مقصد گردشگری در جهان رای اورده است.

 قله Scafell

درارتفاع 978 متری، قله Scafell نه تنها بلندترین کوه در انگلیس است، بلکه همچنین بهترین نما را از دره استفاده نشده Wasdale  و Wastwater - عمیق ترین دریاچه انگلستان در سفر به انگلستان ارائه می دهد.در یک روز صاف ، اسکاتلند، ویلز، ایرلند و جزیره ای از جزیره های کوچک Man از نمونه مکان های زیبای انگلستان از قله قابل دیدن است.

دریاچه Windermere

در سفر به انگلستان و از مکان های زیبای انگلستان Windermere، با حدود 10.5 مایل (17 کیلومتر) طول و 219 فوت (67 متر) عمق، بزرگترین دریاچه در انگلستان است.در بخش خوش منظره دریاچه منطقه پارک ملی از جاهای دیدنی انگلستان و مکان های زیبای انگلستان  ، قایق های کوچک کروزش هر ساله از بیش 1.2 میلیون بازدید کننده استقبال می کند.

شهر ساحلی جنوبی

در سفر به انگلستان شهر ساحلی جنوبی برایتون الهامی از تاج محل هندوستان است. سالن سلطنتی 193 ساله ساخته شده برای پادشاه جورج IV در حال حاضر به عنوان یک موزه به روی عموم باز است. هر ساله از ماه نوامبر تا ژانویه میدان یخ را از جاهای دیدنی انگلستان به نمایش می گذارد.

کلیسای Salisbury

تنها با 13 کیلومتر فاصله تا Stonehenge، کلیسای Salisbury در Wiltshire ، یکی از زیباترین کلیساهای انگلستان از مکان های زیبای انگلستان است. که این ساختمان بین سال 1220  تا 1258 ساخته شده است که بلندترین منار مخروطی انگلیس - با 332 قدم تا بالای برج - و قدیمی ترین ساعت کار در اروپا را دارد.

خلیج Yorkshire

مناظر به صورت ملایم گسترش یافته خلیج Yorkshire نمایی از ویژگی های متنوع خیره کننده آبشارها به سمت غارها تا پیاده روهای سنگ آهک ارائه می دهد. کوهنوردان در سفر به انگلستان می توانند خود را با پیاده روی به سمت سه قله به چالش بکشانند ، راهپیمایی به منظور صعود سه کوه صخره ای  سخت 38.6 کیلومتر را در طی 12 ساعت پوشش می دهد.

کلبه های ساحلی

بیایید با آن روبرو شویم - مکان های زیبای انگلستان مطلوب ترین مقصد بعد ساحل نیست. گفته می شود، حدود 58 ساحل در سراسر انگلستان در سفر به انگلستان ،جایزه پرچم آبی شناخته شده بین المللی را ، به منظور به رسمیت شناختن پاکیزگی و امکانات خوب، بردند. در کنار کلبه های ساحلی رنگارنگ، Minnis Bay (ارایه شده) در روستای کنت از Birchington-on-Sea، یکی از آن ها است.

بندر Isaac

بندر Isaac از جاهای دیدنی انگلستان یک روستای ماهیگیری خوش منظره کوچک در بخش شمالی Cornwall است. که همچنین محل تولد Fisherman's Friends، یک گروه آوازخوانی است که متخصص در دریاچه است - دلیل دیگری برای دوست داشتن این مکان در سفر به انگلستان است.

 ساحل ژوراسیک

برخی از سنگ ها و فسیل هایی که در ساحل ژوراسیک یافت می شوند و جنوب شرقی انگلستان و شرق Devon از نمونه مکان های زیبای انگلستان را پوشانده اند، 185 میلیون ساله هستند که نخستین محل میراث جهانی طبیعی انگلستان در سفر به انگلستان است. دروازه Durdle (تصویری که در اینجاست) کمانی از سنگ های آهکی طبیعی در ساحل است.

موزه ملی

موزه بریتانیا در مجموعه جاهای دیدنی انگلستان و از نمونه مکان های زیبای انگلستان که در سال 1753 تأسیس شده است اولین موزه ملی در جهان است. امروزه، هنوز هم به راحتی یکی از بهترین گالری ها در سرتاسر جهان است. که مجموعه ای از هشت میلیون قطعه است که تنها 1٪ آن نمایش داده می شود. دادگاه بزرگ امضا توسط نورمن فاستر طراحی و در سال 2000 افتتاح شد.

چمن زار Sutton Bank 

Sutton Bank جایی است که چمن زار پوشیده شده York  شمالی  نمایی زرق و برق دار بر روی Vale York مسطح ارایه می دهد . که یکی از سه مکان کشف شده آسمان تاریک در این منطقه برای تماشای ستاره است.

 املاک Stourhead

با معابد، غارها و پلهای نئو کلاسیک از جاهای دیدنی انگلستان در اطراف دریاچه، املاک Stourhead در قرن هجدهم نمونه ای کامل از چشم انداز یک باغ انگلیسی است.

ساحلی جزیره Wight

سوزنی ها سه سنگ جدا شده (سنگ چهارم به شکل سوزن است که نام خود را به گروه داده است و در سال 1764 سقوط کرد) در خط ساحلی جزیره Wight قرار دارد. یکی از بهترین روش ها در جاهای دیدنی انگلستان برای دیدن آنها از تله کابینی در نزدیکی Alum Bay است.

دیوار Hadrian

دیوار Hadrian از جاهای دیدنی انگلستان در 135 کیلومتری Maryport در غرب تا Tyne و Wear در شرق گسترده شده است. مکان میراث جهانی یونسکو ساخته شده است تا جنگجویان قبیله ای را از مرز شمالی امپراتوری روم باستان دور نگه دارد. در تصویر یک بخش از دیوار رومی نزدیک قلعه Housesteads در Northumberland و از جاهای دیدنی انگلستان است.

خوشه سنگ های سنگی

بله، آنها بسیار کوچکتر از ان چیزی هستند که هرکس فکر می کند ، اما هنوز هم  شناخته شده ترین خوشه سنگ های سنگی در بریتانیا از جاهای دیدنی انگلستان هستند. ما نمی توانیم مطمئن باشیم که Stonehenge واقعا اولین دسته مسطح Ikea ای است، اما این اثار تاریخی همیشه باعث غافلگیری می شوند. سال گذشته، برخی از آثار تاریخی سنگی بزرگتر که "Superhenge" نامگذاری شده بودند، در کمتر از 3 کیلومتری ان مکان کشف شدند.

چشم انداز Corby Crags

چشم انداز Corby Crags از جاهای دیدین انگلستان بسیار خیره کننده است که از آن به عنوان پس زمینه خاور میانه در پوستر فیلم "Hobbit" در سال 2012 استفاده شد. Corby Crags در Edlingham، یک روستای کوچک با 196 سکنه قرار گرفته است.

شهر قرون وسطای انگلستان

در 3/4 کیلومتری، York طولانی ترین دیوار شهر قرون وسطای انگلستان در جاهای دیدنی انگلستان را دارد. استحکام آن آنقدر به خوبی حفظ شده است که مسیری دو ساعته زیبا و خوش منظره را در اطراف بخش های شهر فراهم می کند.

زمین های سبز گسترده

Cotswolds با زمین های سبز گسترده شده و روستاهای جذاب از بین 38 نامزد ناحیه زیبایی طبیعی در جاهای دیدنی انگلستان و Wales بزرگترین آن ها است. Painswick (در تصویر) یکی از شهرهای تاریخی این منطقه است.

قلعه Tintagel

افسانه ها می گویند قلعه Tintagel، ساختار قرون وسطایی در یک خط ساحلی ناهموار Cornwall شمالی است ،که محل تولد شاه آرتور است. در زیر قلعه، ساحل Tintagel با آبی زمردین و غار Merlin است ،که یک مکان پنهانی برای نوزاد Arthur در شعر "Adylls of the King" آلفرد لورد تنیسون است.

Somerset شهر اب گرم

Somerset ، شهر آب گرم، در سال 1987 در  میراث جهانی یونسکو ثبت شد. که بخاطر اب گرم رومی - تنها مکان در جاهای دیدنی انگلستان برای آبگرم طبی طبیعی - و معماری گرجستانی آن شناخته شده است.

بزرگترین دره در بریتانی

به عنوان بزرگترین دره در بریتانیا، Cheddar Gorge خانه برخی ازنمایشی ترین ترین  صخره های کشور و نادر ترین حیوانات - مانند گوسفند باستانی Soay  است. که به عنوان یک منطقه زیبایی طبیعی برجسته لیست شده است.

قلعه دریایی

از جاهای دیدنی انگلستان قلعه دریایی که توسط هنری هشتم در دهه 1540 ساخته شده است، قلعه سنت مونز حفاظت از آبراه رودخانه Fal پیشنهاد داد تا زمانی که در جنگ داخلی انگلیس به زمینی که حمله شده بود تسلیم شد. که به عنوان بهترین قلعه حفاظت شده توسط هنری هشتم محسوب می شود.

جالبترین پل

برای جالبترین پل از مکان های زیبای انگلستان 22 میلیون پوند (31.7 میلیون یورو) هزینه شده است، پل پیاده روی هزاره Gateshead که Newcastle و Gateshead سرتاسر رودخانه Tyne به هم وصل می کند، اولین پل معلق جهان است که می تواند به سمت بالا حرکت کند تا کشتی ها بتوانند در زیر آن حرکت کنند. این وبسایت چیدمان برنامه های آن را لیست کرده است.

قلعه Dover

این قلعه زیبا در دامنه کوه توسط پادشاه هنری دوم در 1180 ساخته شده است. در سال 2015، قلعه Dover در دو نمایش تلویزیونی و فیلم های "Avengers: Age of Ultron" و "The Wolf Hall" بی بی سی به نمایش گذاشته شد. در صخره های زیر قلعه دروازه شبکه ای از تونل های مخفی جنگ جهانی دوم و یک بیمارستان زیرزمینی قرار گرفته است.

 باغ Abbey

 باغ Abbey بهشتی به صورت گرمسیری با گونه های گیاهی از بیش از 80 کشور - از برزیل تا آفریقای جنوبی تا استرالیا است. آزمایش باغ وحش زمانی آغاز شد که Augustus Smith در سال 1834 به جزیره Tresco در 28 کیلومتری ساحل جنوب غربی Cornwall حرکت کرد و مالک ان شد .این باغ با کمک فرزندان اسمیت گسترش یافته است.

منطقه Haworth Moor 

Top Withins (تصویر در اینجا ) یک مکان خرابه در Haworth Moor است. گفته می شود که خلنگ زار وحشی در زمانی که خواهران Bronte در اینجا زندگی می کردند الهام بخش "ارتفاعات Wuthering " از Emily Bronte بودند.

کلیسای Rievaulx

از قرن 12، تا اواسط سال 2016بازدید کنندگان  به کلیسای Rievaulx که یکی از بزرگترین و ثروتمند ترین صومعه های انگلستان بوده است مراجعه کرده اند ، موزه ای با نام تجاری جدید، یک فروشگاه و اتاق چای سبز برای بازدید کنندگان باز خواهد شد.

گورستان Brompton

گورستان Brompton با سبک معماری گوتیک در جاده  Fulhamیکی از مشهورترین گورستان های لندن است. این گورستان در فیلم های متعددی از جمله اولین اثر Pierce Brosnan با فیلم  "GoldenEye" ظاهر شده است . همچنین خانه ای برای سنگ قبر مرموز Hannah Courtoys است - جالب ترین سنگ قبر های لندن. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر بخوانید .

فروشگاه Selfridges

سفینه فضایی بیگانه ؟ یا یک موجود در اعماق دریا؟ این نشانگر اختصاصی پیشرفته از اینده ، نمای خارجی فروشگاه Selfridges در Birminghamاست. ساختمان، با دیسک های آلومینیومی ، که بخشی از محبوب  ترین مرکز خرید سطح شهر را پوشانده شده است.

روستای Castle Combe

Castle Combe یکی از زیباترین روستاها در انگلستان در نظر گرفته شده است و پس از آن که به عنوان یک مکان فیلمبرداری برای فیلم "اسب جنگی" Steven Spielberg در سال 2011 مورد استفاده قرار گرفت که با عث جذب گردشگران زیادی شد .

اقامتگاه ملکه الیزابت

اقامتگاه رسمی ملکه الیزابت در زمانهای خاصی به روی بازدیدکنندگان باز است و گاهی اوقات تور های  مخصوصی نیز برگزار می شود.

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر

دیگر خبرها

  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • جاذبه های دیدنی نیاسر کاشان، کهن باغشهر ایران
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • غروب زیبا از فراز ییلاق سوباتان، رو به دریای خزر
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب‌ها با دیدن نیسان طلایی ایرانی (فیلم)