Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان ونماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به همراه سرهنگ انصاری جانشین فرمانده  سپاه فتح  استان، مهندس حسن پور مدیریت صندوق کارآفرینی استان، حجة الاسلام پایدار رئیس حوزه علمیه استان، حجة الاسلام غفاری مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد و حجة الاسلام فاطمی خواه از اساتید حوزه علمیه باحضور درمنزل پدری افشین انصاری یکی از جان باختگان حادثه پرواز تهران- یاسوج ضمن ادای احترام وقرائت فاتحه باخانواده ایشان دیدار کرد
آیت الله ملک حسینی در این دیدار گفت: طبق آیه قرآن صابران ما کسانی هستند که وقتی مصیبتی به آن‌ها رسید این کلمه رامی گوید انالله واناالیه راجعون، ما طلب کار خدا نیستیم وهرآنچه دست ماست ودیعه خداست، فرزند ودیعه خداست، زندگی از جانب خداست وخداداده بود وگرفت ومهم این است که وقتی انسان ودیعه راتقدیم خدا میکند، افتخار میکند که پاک زندگی کرده و فرزندش سرحلقه صالحین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رضوان خدا بر روح انصاری، مهیا میشویم برای درست مردن وهرقصه‌ای از هر انسانی میشنویم، به سختی، درمریضی، درپرواز، درجمع خانواده، درحوادث وجان راتقدیم به خدا میکنیم وبرای ما باید عبرت شود.
نماینده، ولی فقیه در استان گفت: ازبدو حادثه تاکنون همه نیرو‌های امدادی، نظامی، انتظامی، مردمی، ادارات، نهاد‌ها سازمان‌ها، ستاد بحران از استان پای کار بوده ولحظه به لحظه را حضوری و از رسانه ملی وشبکه استانی پیگیربودم و رصد میکردیم که جای تشکر دارد.
وی اضافه داد: این اطمینان رابه شما میدهم که تمام تلاش و سعی وکوشش این است که این اجساد منتقل شود و امیدوارم نیرو‌های امدادی باتلاش شبانه روزی که دارند این بدن‌های مطهر را بیاورند تا تسکین روحی وخاکسپاری برای عزیزان انجام شود. 
افشین انصاری متولد ۱۳۵۷ دارای دوفرزند،کارشناسی ارشد حقوق عمومی اهل روستای مراسخوان علیا درشهرستان رستم استان فارس، مدیر حقوقی صندوق کارآفرینی امید دریاسوج بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی