Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@18:17:32 GMT

تشدید اختلافات بین سرمربی و هواداران العین

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۳۷۶۵

تشدید اختلافات بین سرمربی و هواداران العین

رکنا: هواداران تیم العین امارات به تمسخر سرمربی کروات تیمشان پرداختند.

طی هفته های گذشته عده ای از هواداران العین انتقاداتی را علیه زوران مامیچ، سرمربی کروات این تیم، مطرح کرده بودند. آنها در خصوص ترکیب اصلی العین و بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به زمین می آمدند، اعتراض داشتند و این مسائل را به گوش مامیچ رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واکنش مامیچ به این انتقادات اما چندان خوشایند هواداران نبود. این مربی کروات قبل از دیدار هفته قبل تیمش مقابل شارجه، اعلام کرد کسانی که چنین انتقاداتی را مطرح می کنند، ابتدا باید مدرک مربیگری بگیرند و بعد در خصوص تاکتیک ها و تصمیمات سرمربی اظهارنظر کنند.
پس از این صحبت ها، العین بازی خود را با نتیجه سه بر یک به شارجه باخت و فشار هواداران روی سرمربی این تیم بیشتر شد. حالا آنها به تمسخر زوران مامیچ می پردازند و می گویند ما مدرک مربیگری نداریم اما کسی که این مدرک را دارد، بهتر است با تیمش نتیجه قابل قبول بگیرد. باید دید این اختلافات در آینده نزدیک حل می شود یا باعث وقوع اتفاقی بزرگ در کادر فنی صدرنشین امارات خواهد شد.
گفتنی است تیم العین در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با استقلال Esteghlal ایران همگروه است و در روزهای 15 و 21 اسفندماه نیز دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم انجام خواهد داد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور