Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@05:29:10 GMT

او از اول هم یار رهبر نبود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۴۵۳۲

او از اول هم یار رهبر نبود

وبلاگ > داستانی، مرتضی - کاش هشدارهای «فریب نخورید» سال ۸۳و ۸۴برخی دلسوزان و حتی بعضی هم دانشگاهی‌های احمدی‌نژاد را که خطاب به خواص گفته می‌شد، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان ما می‌شنیدند.

وقتی که آنها داد می‌زدند او رضاخان دیگری است، و یا بنی‌صدر ثانی است، و یا مجسمه کیش شخصیت است، اگر خوب شنیده می‌شد، نه کشور در این سالها گرفتار بسیاری از مشکلات می‌شد و نه اینکه کسانی که او را حتی تقدیس می‌کردند، امروز به چه کنم چه کنم می‌افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأسف‌بارتر این بود که نه تنها به این هشدارها وقعی داده نشد، بلکه همه کسانی را که می‌کوشیدند تا جامعه گرفتار بلای احمدی‌نژاد نشود با انواع برچسب‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها منزوی کردند؛ ابر و باد و مه و خورشید را به کار گرفتند تا صدای آنان را خاموش کنند یا نگذارند صدایشان به مردم برسد. در این مدت چه سرمایه‌های گرانقدری هزینه این اشتباه شد! چه تریبونهایی بی‌صاحب شد، چه امام جمعه‌هایی تغییر کردند، چه قلم‌هایی غلاف شد، و چه نیروهای کارآمدی خانه نشین شدند!

امروز که احمدی‌ نژاد خود، نقاب از رخ برگرفته و در نتیجه بخشی از چهره واقعی و انگیزه‌های درونی او برملا شده است، برخی به تکاپو افتاده‌اند تا حساب خود را از او جدا کنند. کسی که تا دیروز با تمام توان، جاده صاف کن احمدی‌نژاد بود و به همین واسطه به آلاف و الوفی رسید، امروز برای توجیه کار دیروز خود می‌گوید او دیگر یار شیطان است، درحالی‌که خود او بیش‌ از همه می‌داند که احمدی‌نژاد از اول نیز همین بود که هست.

در همین باره به یاد دارم یکی از آشنایان که کاسب جزئی در تهران است و از روز اول انقلاب با همه چیز و همه کس مخالف بود و در هیچ انتخاباتی نیز شرکت نکرده بود، سال ۸۴تمام تلاش خود را معطوف حمایت از احمدی‌نژاد کرد؛ به همه کسانی که می‌شناخت زنگ می‌زد و سفارش احمدی نژاد را می‌کرد. به او گفتم: راستش را بگو، چرا می‌خواهی به احمدی‌نژاد رأی بدهی؟ تو که هیچ کس را قبول نداشتی؟ او گفت: تنها کسی که می‌تواند مقابل رهبری بایستد احمدی‌نژاد است!

در همین باره به یاد دارم یکی از آشنایان که کاسب جزئی در تهران است و از روز اول انقلاب با همه چیز و همه کس مخالف بود و در هیچ انتخاباتی نیز شرکت نکرده بود، سال ۸۴تمام تلاش خود را معطوف حمایت از احمدی‌نژاد کرد؛ به همه کسانی که می‌شناخت زنگ می‌زد و سفارش احمدی نژاد را می‌کرد. به او گفتم: راستش را بگو، چرا می‌خواهی به احمدی‌نژاد رأی بدهی؟ تو که هیچ کس را قبول نداشتی؟ او گفت: تنها کسی که می‌تواند مقابل رهبری بایستد احمدی‌نژاد است! بعد از آن، هر زمان که بحث احمدی‌نژاد پیش می‌آید، بی‌اختیار از خود می‌پرسم چگونه می‌شود که یک کاسب جزء به اهداف و امیال احمدی‌نژاد پی می‌برد، ولی بسیاری از بزرگان و خواص ما نه تنها نمی‌توانند پی برند، بلکه شیفته و مرعوب وی هم می‌شوند؟

به هر حال، دوستان کم‌بصیرتی که با ساده انگاری خود، به واسطه حمایت بی‌قید و شرط از احمدی‌نژاد لطمات زیادی به نظام و انقلاب و حتی اسلام زدند، متأسفانه حاضر نیستند مسئولیتی را که در به وجود آمدن این خسارات داشتند بپذیرند، زیرا اگر بپذیرند بایستی حداقل، جبران مافات کنند و از همه کسانی که در این سالها به خاطر انتقاد از احمدی‌نژاد به آنان ظلم روا کردند، دلجویی کنند، هرچند برخی را تا ابد نمی‌توانند.

سرمقاله روزنامه ۱۹دی

کلید واژه‌ها : آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب - محمود احمدی‌ نژاد - دولت -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!