Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی و احتمال بازگشت مقانلو و ذوالقدری به صحبت پرداخت. ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ ورزشی رزمی نظرات

سیروس رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص جلسه طولانی مدت روز گذشته(دوشنبه) کمیته فنی برای تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: روز گذشته(دوشنبه) طی دو جلسه کارشناسی طی مدت بیش از 7 ساعت تمام زوایای این امر را برسی کردیم و با توجه به سوابق مربیان، 4 مربی ارزشمند را شایسته این انتخاب دانستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مفهوم موکول به این قضیه شد که مقانلو، عسگری، بی‌باک و خلیفه برنامه‌های خود را تا المپیک 2020 به ما ارائه کنند تا ما از این فرصت زمانی بهترین استفاده را ببریم. 

وی تاکید کرد: همه اعضا از رئیس محترم فدراسیون، دبیرکل فدراسیون و اعضای کمیته فنی با دقت کافی و وسواس کامل تمام زوایای امر را در نظر گرفتند و این مهم را به روشن کردن برنامه‌ها و هدف کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی برای رویداد مهم المپیک المپیک منوط کردند. نکته‌ای که خیلی برای ما اهمیت دارد این است که روز شنبه 12 اسفندماه پس از شنیدن برنامه‌های کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی گزینه نهایی را انتخاب و در همان روز فرد اصلحی را به عنوان مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان به خانواده بزرگ تکواندو معرفی تا بر برنامه‌های تیم ملی تا المپیک نظارت کند.

سخنگوی کمیته فنی تیم ملی تکواندو در خصوص حضور مقانلو در هند و تمایل او برای همکاری با تیم ملی گفت: صحبت‌های لازم شده است و اگر در جلسه روز شنبه حاضر شوند از حضور ایشان نیز بهره‌مند خواهیم شد و اگر حضور پیدا نکند یا برنامه‌ای نداشته باشند طبیعتا از میان گزینه‌ها خارج خواهند شد.

رضایی در پاسخ به این سوال که با مقانلو صحبتی برای همکاری با تیم ملی انجام و رضایت خود را برای بازگشت به تیم ملی ابراز داشته است، عنوان کرد: من نمی‌توانم روی این موضوع در حال حاضر اظهار نظر کنم اما ماموریت این کار به مدیر سازمان تیم‌های ملی واگذار شده است تا با این دوستان صحبت و برنامه‌های خود را ارائه کنند.

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در پاسخ به سوال دیگری که با توجه به برگزاری سمینار آموزشی توسط مقانلو در هند،  امکان اینکه از طریق ویدیو کنفرانس با او ارتباط برقرار شود وجود خواهد داشت، تاکید کرد: ما از هر وسیه‌ای که بتوانیم نظر ایشان را استماع کنیم استفاده و حتی احتمال برقراری تماس تلفنی نیز با ایشان وجود خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه گزینه‌های مدیریت فنی تیم ملی نیز مشخص شدند، اظهار داشت: گزینه‌هایی مشخص نشدند اما تمامی افرادی که شرایط و توانایی احراز این پست مهم را داشته باشند توسط هر یک از اعضای کمیته فنی معرفی و با اجماع نظرات به انتخاب بهترین گزینه اقدام خواهیم کرد.

رضایی در خصوص احتمال بازگشت غلامحسین ذوالقدری خاطر نشان کرد: ما از همه کسانی که بالقوه پتانسیل در اختیار گرفتن این پست را داشته باشند قطعا از وجودشان بهره‌مند خواهیم شد چرا که به دنبال گرفتن بهترین نتیجه در المپیک هستیم. هر کسی در این مهم به کشور و تکواندو ایران یاری کند مورد بررسی ما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت اوسمار مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فیلم/ توضیحات استاندار خوزستان در خصوص عملیات دفع آب‌های سطحی
  • توضیحات دادستان در خصوص قتل ۲ نفر در یاسوج
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد