Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر محمود جوادی نژاد رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت:: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال میزان عرضه و تقاضای ماهی قرمز جهت تزئین سفره شب عید افزایش می‌یابد نظارت‌های خود را در این حوزه افزایش داده ایم.

وی بر لزوم رعایت کلیه استاندارد‌های بهداشتی توسط عرضه کنندگان ماهی زینتی و قرمز تاکید کرد و گفت: جابجایی و حمل و نقل خارج از ضابطه و بدون رعایت مقررات بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی موجب افزایش مخاطرات بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و همچنین آلودگی‌های زیست محیطی می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد افزود: ساماندهی فروشندگان و توزیع کنندگان ماهی قرمز و زینتی در سطح شهرستان مشهد به مرحله اجرا در آمده است.

جوادی نژاد ادامه داد: عرضه کنندگان ماهیان قرمز و زینتی با مراجعه به دامپزشکی شهرستان و ثبت درخواست خود در واحد بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان شبکه مجاز به عرضه ماهیان فوق تحت نظر کارشناس بهداشتی دامپزشکی می‌باشند.

انتهای پیام// ف. غ

    نظارت برعرضه ماهی قرمز جهت تزئین سفره شب عید افزایش می‌یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد