Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:50:43 GMT

آغاز توليد کارخانه ساوالان چوب در نمين

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۴۸۹۱

آغاز توليد کارخانه ساوالان چوب در نمين

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - فرماندار نمين گفت: فاز اول کارخانه توليد MDF ساوالان چوب در شهرستان نمين به مرحله توليد آزمايشي رسيد.

به گزارش ايرنا ، فرهاد عبدالعلي پور روز سه شنبه در جريان آغاز فعاليت خط توليد اين کارخانه با بيان اينکه براي فاز اول بيش از 160 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده ، افزود: اين واحد توليدي جزو طرح هاي راکد استان بود که با تغيير مديريت و نوع توليد دوباره به چرخه توليد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: اين کارخانه در 9 هکتار زمين احداث شده و در گام اول براي 30 نفر زمينه اشتغال مستقيم را بوجود آورده است.
فرماندار نمين افزود: خط دوم توليد اين کارخانه در حال نصب است که حداکثر تا خرداد سال آينده راه اندازي شده و وارد فرآيند توليد محصول مي شود.
عبدالعلي پور با بيان اينکه در فاز دوم نيز براي 15 نفر به صورت مستقيم ايجاد اشتغال خواهد شد، اظهار داشت: ظرفيت توليد روزانه اين واحد صنعتي 168 متر مکعب است که با احداث فاز دوم به 2 برابر افزايش مي يابد.
فرماندار نمين گفت: محصول MDF رنگي توليد اين کارخانه علاوه بر تامين نيازهاي داخلي به بازار کشورهاي همجوار نيز صادر مي شود.
نمين در 30 کيلومتري شرق اردبيل قرار دارد.
7120/6018
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه طی بازدیدی از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد مقدس اظهار کرد: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

وزیر کشور بیان کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وحیدی اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وزیر کشور خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 6088655

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود