Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@14:15:41 GMT

نجات کودک به کما رفته توسط ماموران پلیس

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۴۹۴۳

نجات کودک به کما رفته توسط ماموران پلیس

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس راه بروجنلردگان پسربچه 2 ساله که به علت خوردن قرص وضعیت وخیمی داشت را به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین= به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ کاظم کلیایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران گشت پلیس راه حین گشت زنی در محور بروجن - لردگان یک دستگاه سواری پیکان را با 3 سرنشین در حاشیه جاده مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی عوامل پلیس راه مشخص شد خودرو در حال انتقال پسربچه ای 2 ساله به بیمارستان بوده که دچار نقص فنی می شود، ماموران به علت وخامت حال بیمار بلافاصله وی را با خودروی پلیس به بیمارستان منتقل کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اقدام به موقع پلیس و تلاش پزشکان، این پسربچه که به علت خوردن قرص به کما رفته بود احیا شد و از مرگ حتمی نجات یافت.

سرهنگ کلیایی در پایان بیان کرد: این خانواده طی تماس با سامانه 197 پلیس از اقدام خداپسندانه ماموران پلیس راه بروجن - لردگان، ستواندوم سید مجتبی موسوی و استوار علیرضا اکبری تقدیر کردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، آژانس امدادرسانی سازمان ملل در امور فلسطین موسوم به آنروا در بیانیه‌ای با انتقاد از ادامه جنگ در غزه اعلام کرد که براساس گزارش یونیسف تا کنون بر اثر جنگ در غزه ۱۳ هزار و ۷۵۰ کودک به شهادت رسیده اند.

آنروا افزود که مقامات اشغالگر از ارائه کمک‌های حیاتی به هزاران پناهنده فلسطینی جلوگیری می‌کنند.

به گفته آنروا، جلوگیری از ورود کمک‌های انسان دوستانه به غزه توسط اشغالگران، سیستم بشردوستانه در این باریکه جنگ زده را در معرض خطر بیشتر قرار می‌دهد و منجر به عواقب جدی در سطوح بشردوستانه و حقوق بشر می‌شود.

ساعاتی پیش هم شهادت ۱۲ فلسطینی در بمباران خانه‌ای در رفح تأیید شد. گفته شده که جنگنده‌های اسرائیلی خانه‌ای را در شمال شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند و در این جنایت ۱۲ فلسطینی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند.

روز پنجشنبه نیز ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن شمار دیگری از نظامیان خود در درگیری‌ها با نیروهای مقاومت در نوار غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته ۸ نظامی دیگر این رژیم در نبردهای غزه مجروح شدند.

گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم امروز اعلام کردند که تجمعات سربازان و خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی بیمارستان شفا در غرب شهر غزه بمباران کرده است.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه هم روز پنجشنبه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا اعدام کردند.

بنا به اعلام این دفتر، ۵ پزشک و پرسنل کارد درمان بیمارستان شفا در میان اعدام شدگان قرار داشتند.

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که اشغالگران با بمباران ساختمان بیمارستان، کادر پزشکی و آوارگانی که درون ساختمان پناه گرفته‌اند را وادار به خروج از ساختمان می‌کنند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

از سوی دیگر، دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه رژیم صهیونیستی را ملزم به تضمین عدم نقض حقوق فلسطینیان در غزه از سوی نظامیان خود کرد.

دیوان دادگستری بین‌المللی روز پنج شنبه حکم جدیدی اعلام کرد که به موجب آن رژیم صهیونیستی به انجام اقدامات لازم و مؤثر جهت همکاری با سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه ملزم می‌شود.

دیوان دادگستری بین‌المللی در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی باید ارائه خدمات اساسی و کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه را بدون هرگونه مانعی به صورت گسترده تضمین کند.

دیوان دادگستری بین‌المللی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا تضمین کند نظامیان این رژیم حقوق فلسطینیان در غزه را نقض نمی‌کنند.

دیوان بین المللی دادگستری رژیم صهیونیستی را ملزم به افزایش ظرفیت و تعداد گذرگاه‌های زمینی به غزه کرد و از این رژیم خواست این گذرگاه‌ها را تا زمانی که لازم باشد باز نگه دارد.

در حکم جدید دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه آمده است که رژیم صهیونیستی باید ظرف یک ماه از تاریخ صدور این حکم، گزارشی را درباره اقداماتی که در خصوص کمک رسانی به غزه اتخاذ خواهد کرده، به این دیوان ارائه کند.

دیگر خبرها

  • عزای خانواده شیرازی تبدیل به جشن شد!
  • محور‌های شهرکرد به شلمزار، بروجن به لردگان از جاده‌های پرتردد
  • محور‌های شهرکرد به شلمزار، بروجن به لردگان از جاده‌های پرتردد است
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بروجن
  • شهادت بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه
  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • پسربچه مرودشتی در ساحل بندر سیراف غرق شد
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان