Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، پتانسیل علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در حوزه‌های غیر پزشکی را قابل تحسین و توجه دانست و بر استفاده از ظرفیت پژوهش و آموزش حوزه علوم انسانی این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، ابوالفضل ایرانی خواه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: «استفاده از ظرفیت های علمی و آموزشی هر دانشگاه در جهت غنای هر چه بیشتر سطح دانش آفزایی دانشجویان بسیار مهم است و باید این همکاری بویژه در زمینه های غیر پزشکی نیز گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قم با تاکید بر حمایت از حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم خاطر نشان کرد: «با توجه به اینکه بیش از ۳۰ سال از تاسیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم می گذرد و تربیت دانشجویان گروه های پزشکی مستلزم وجود عرصه های بالینی است، آمادگی کامل داریم تا به فرموده مقام معظم رهبری که خدمت به قم خدمت به آبروی اسلام است در جهت قراردادن فضاهای بیمارستانی دولتی به دانشجویان این دانشگاه همکاری و همراهی کنیم.»

وی بیان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی قم علاوه بر اینکه در حوزه پزشکی فعالیت دارد که باید به سطح مطلوب خود برسد و گروه‌های غیر پزشکی علوم انسانی نیز از پتانسیل علمی قابل توجهی برخوردار است که باید از این ظرفیت غنی استفاده کنیم.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قم افزود: «از نظر ما هیچگونه تفاوتی بین دانشجویان گروه های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه دولتی وجود ندارد و همگی باید کمک کنیم تا فرزندان این مملکت در عرصه های بالینی مناسب آموزش ببینند تا بعدها در ارائه خدمات درمانی به بیماران مفید و موثر واقع شوند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم نیز در این دیدار نیز گفت: «دانشکده علوم پزشکی این واحد دانشگاهی از سال ۱۳۶۵ تاکنون حدود ۵۰۰۰ فارغ التحصیل در رشته های پزشکی، مامایی، پرستاری و علوم آزمایشگاهی تقدیم جامعه درمانی استان قم و کشور نموده است.»

دکتر سیف الله فضل اللهی با اشاره به آمار قبولی پذیرفته شدگان دوره های تخصصی پزشکی افزود: «در طول این مدت کوشیده ایم علی رغم وجود مشکلات، سطح کیفی آموزش را افزایش دهیم و تعداد قبول شدگان سالیانه دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم در دوره های بورد تخصصی خود موید این مطلب است.»

وی بر همکاری دو جانبه تاکید و بیان کرد: « ان شاءالله در آینده با تعامل و همکاری بیشتر دو دانشگاه، مشکلات آموزشی و بالینی دانشجویان گروه های پزشکی رفع شود تا بتوانیم در ارائه خدمات درمانی در استان قم موثر باشیم.»

در پایان این دیدار حکم دکتر ابوالفضل ایرانی خواه به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم توسط دکتر سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم تحویل وی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد