Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، نیروهای انصار الله موفق شدند مانع حرکت عناصر وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن به سمت جبل العنین واقع در منطقه جبل حبشی شوند.

در جریان این درگیری های توپخانه ای میان دو طرف، نیروهای انصار الله موفق شدند تعداد زیادی از عناصر وابسته به منصور هادی را در منطقه مذکور واقع در جنوب غرب یمن به هلاکت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری های دیگری نیز در جبهه الاربعین و جبهه های شمال شهر تعز صورت گرفت که نیروهای انصار الله با توپخانه های خود مواضع عناصر وابسته به منصور هادی را هدف قرار دادند.

آنها هم چنین با استفاده از موشکهای کاتیوشا مواضع عناصر منصور هادی را در مناطق مختلف موزع در هم کوبیدند. درگیری های شدیدی نیز در استان مرزی الجوف میان دو طرف به وقوع پیوست.

ائتلاف متجاوز عربستان نیز برای حمایت از عناصر منصور هادی حملات هوایی خود را علیه مناطق خب والشعف و هم چنین المتون و استانهای الحجه و مأرب افزایش داد به طوریکه تعداد این حملات هوایی دست کم به ۳۵ مورد رسید.

نظامیان سعودی نیز حملات موشکی و توپخانه ای خود را علیه استان مرزی صعده افزایش دادند.

 

 

 

انتهای پیام//   منبع : مهر

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صد‌ها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گور‌های دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه