Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح آخرین وضعیت عملیات جستجوی اجساد جان باختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج گفت: عملیات جستجوی گروه‌های تخصصی کوهنوردی در ارتفاعات دنا از پنجشنبه ادامه می‌یابد.

به گزارش ایلنا، علی محمد احمدی در نشست ستاد مدیریت بحران استان با تاکید بر استفاده از امکانات و ظرفیت‌های امدادی به محض مساعد شدن شرایط جوی گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها، از روز پنج‌شنبه عملیات جستجو و انتقال پیکرها از سرگرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: در اولین فرصت بعد از مساعد شدن شرایط جوی در نهمین روز از سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج 2 بالگرد به پرواز درآمدند تا دو گروه سه نفره از کوهنوردان حرفه‌ای، امدادگران و کماندوهای زبده ارتش را به ارتفاعات دنا منتقل کنند و عملیات جستجو و انتقال پیکر جانباختگان از سر گرفته شود.
 
وی با بیان اینکه در پرواز نخست بالگردها موفق به پیاده کردن گروه‌ها نمی‌شوند، گفت: نیم ساعت بعد، بالگردهای ارتش و جمعیت هلال احمر دوباره پرواز می‌کنند و این بار موفق می‌شوند گروه‌ها را به ارتفاع 3100 متری منتقل کنند تا از آنجا با 5 ساعت پیاده روی به محل سقوط هواپیما برسند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گروه‌هایی که به ارتفاعات دنا رفته بودند موفق شدند قطعات دیگری از پیکر جانباختگان این سانحه را کشف کنند.
 
احمدی افزود: اواخر امشب به همراه گروه ارزیابان، قطعات جدید کشف شده پیکر جان‌باختگان نیز به قرارگاه انتقال می یابد و با حضور گروه ارزیاب جلسه تخصصی در سی سخت برگزار می شود.
 
بهشتی فرماندار دنا هم با بیان اینکه کار اعزام تیم های تخصصی هوانیروز، هلال احمر دیروز و امروز انجام شد، گزارشی از آخرین وضعیت استقرار نیروهای مدادی در ارتفاعات 3 هزار و 700متری دنا ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این گروه فوق تخصصی موسوم به ابن سینا تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به ثبت نام بیماران شکاف لب، سوختگی‌های مزمن و آب مروارید می‌نماید.
گروه های جهادی خدمات رایگان درمانی جراحی به بیماران نیازمند، ناهنجاری مادرزادی، جراحی چشم، دندانپزشکی، ناهنجاری فک و صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی، خدمات تخصصی بی هوشی و پرستاری و مددکاری را به صورت رایگان ارایه می دهد.
زمان پذیرش و انجام جراحی برای بیماران از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین و اعلام شده است. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه www.marhambfi.ir مراجعه کنند.
   

دیگر خبرها

  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • عملیات جستجوی یسنا از دید کایت‌سواری که او را پیدا کرد (فیلم)
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج