Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:28:02 GMT

گوشی دزدی در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۵۶۳۵

گوشی دزدی در ورزشگاه آزادی

در چند بازی اخیر تلفن همراه تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی به سرقت رفته است.

به گزارش مشرق، در چند بازی اخیر تیم فوتبال پرسپولیس اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی رخ داده و آن این است که تلفن همراه تعدادی از هواداران حاضر در استادیوم به سرقت می‌رود!

این پدیده عجیب تا پیش از این به صورت کمتری انجام می‌شد اما در ۵،۶ بازی اخیر این دزدی‌ها به صورت تصاعدی بالا رفته و در برخی از بازی‌ها هوادارانی که تلفن همراه‌شان به سرقت رفته حتی به حدود بیش از 500 نفر در بازی‌ها شده است که این افراد مالباخته با مراجعه به لیدرها خواهان رسیدگی به این اتفاقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرقت‌ها در حالی انجام می‌شود که به صورت تیمی تلفن‌همراه‌ها به سرقت می‌رود و سارقین به صورت چند نفره مبادرت به این کار می‌کنند.

این اتفاق در چند بازی اخیر در جایگاه‌های ۲۱،۲۲،۲۳ و ۲۴ بیشتر رخ داده و هوادارانی که مورد سرقت قرار گرفته‌اند بیشتر در این جایگاه‌ها که ملقب به روبروی جایگاه هستند حضور داشته اند.

این موضوع می‌طلبد که هوادارانی که روز پنجشنبه برای تماشای دربی ۸۶ به ورزشگاه آزادی می‌روند بیشتر از قبل مراقب وسائل شخصی و قیمتی خود همانند تلفن‌همراه های خود باشند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟

سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

منبع: همشهری آنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟