Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان، گفت: یکی از اهداف امور تربیتی توسعه فرهنگ اسلامی، پاسداشت و انتقال ارزش های دینی، فرهنگی و پرورش نسلی خلاق است که موجب رشد و شکوفائی و اقتدار کشور اسلامی ایران می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن علیزاده به مناسبت روز امور تربیتی در آموزش و پرورش در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: مربیان پرورشی همچون باغبانانی هستند که با آبیاری درختانِ نوجوان امروز، را برای آینده کشور پرورش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشتمین روز از اسفند ماه ۱۳۵۹ روز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی در آموزش و پرورش است تا از این طریق بتوانیم موجبات رشد و شکوفایی نو گلان آینده کشور را فراهم کنیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان گفت: یکی از اهداف امور تربیتی توسعه فرهنگ اسلامی، پاسداشت و انتقال ارزش های دینی، فرهنگی و پرورش نسلی خلاق است که موجب رشد و شکوفائی و اقتدار کشور اسلامی ایران می شود.

علیزاده با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری انتظار دارند که برای پرورش دینداری و زنده نگهداشتن مسائل ارزشی، عبادی و فرهنگی اهتمام کامل شود، تصریح کرد: باید در مسیر پیشبرد نظام تعلیم و تربیت، با هدف ارتقای معرفت و بصیرت دینی و توسعه فرهنگ نماز و معارف قرآنی را نهادینه سازی کنیم.

وی تاکید کرد: اجرای بهینه فعالیت های پرورشی درون و برون مدرسه ای می تواند سرلوحه تمامی برنامه های آموزشی مدارس قرار داده شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اردستان به همین منظور برنامه های شاخصی را از جمله تشکیل ستاد هفته امور تربیتی، تقدیر از مربیان پرورشی و اردوی تفریحی و زیارتی برای مربیان را برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، این آزمون با هدف استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت، مشاور تخصصی در ۷۶ حوزه آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد.
از این تعداد شرکت کننده ۱۲ هزار و ۴۱۳ داوطلب زن و ۴ هزار و ۵۸ داوطلب مرد بودند.
نتایج آزمون ماه آینده از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام و واجدان شرایط به مصاحبه دعوت می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند