Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اورژانس در حالی این حادثه را ناشی از پرتاب مواد محترقه عنوان می‌کند که نورمحمد فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت وقوع این رویداد تلخ را این گونه توضیح می‌دهد: «این حادثه به دلیل مشکل فنی برای شوفاژ مدرسه رخ داده است.» توضیحی مختصر که به هیچ وجه با دیگر گزارش های مخابره شده از این رویداد همخوانی ندارد! صبح امروز بر اثر حادثه انفجار مواد محترقه در شهرستان کوهدشت (استان لرستان) دست یک دانش‌آموز دختر دبیرستانی قطع شد؛ رویدادی که فرماندار دلیل بروز آن را یک نقص فنی بیان کرده است! به گزارش‌ جنوب نیوز، ساعت ۸ صبح امروز بر اثر پرتاب مواد محترقه در کلاس درس در یک دبیرستان دخترانه، ۳ دانش‌آموز مصدوم شدند که دست یکی از آنها قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی وقوع این رویداد بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و ۳ دانش آموز دختر که دچار جراحات شدیدی شده بودند، به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافتند.  فتحی‌پور، مسئول روابط عمومی اورژانس لرستان در این خصوص گفت: این حادثه در ساعت ۸:۲۵ سه شنبه ۸ اسفند به وقوع پیوست و بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل این حادثه اعزام شدند. در مجموع در این حادثه ۳ دانش آموز دچار جراحت شدید شدند که به قطع شدن دست یکی از این دانش آموزان ختم شد.
روابط عمومی و ستاد اطلاع رسانی سازمان اورژانس در مرکز لرستان در حالی این حادثه را ناشی از پرتاب مواد محترقه عنوان می‌کند که نورمحمد فردی بیرانوند، فرماندار کوهدشت وقوع این رویداد تلخ را این گونه توضیح می‌دهد: «این حادثه به دلیل مشکل فنی برای شوفاژ مدرسه رخ داده است.» توضیحی مختصر که به هیچ وجه با دیگر گزارش های مخابره شده از این رویداد همخوانی ندارد! از جمله با توضیحات دکتر حسینعلی رفاعی، رئیس فوریت‌های پزشکی استان لرستان که ماجرا را این گونه شرح داده است: این انفجار صبح امروز در دبیرستان دخترانه حجاب شهر کوهدشت رخ داد و دانش‌آموزی که دستش قطع شده به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شد. علت حادثه انفجار مواد محترقه در دست دانش آموز بوده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز