Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:50:56 GMT

کشف بیش از 73 هزار عدد مواد محترقه در ارومیه

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۲۶۶۰۹

کشف بیش از 73 هزار عدد مواد محترقه در ارومیه

ارومیه- ایرنا- فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 73 هزار و 411 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف و پنج نفر متهم نیز در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ حسین صمدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص انباشت مواد محترقه توسط افرادی در شهر ارومیه، موضوع به سرعت در دستور کار کارکنان انتظامی این شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ماموران با اخذ مجوز قضایی محل انباشت را مورد بازرسی قرار دادند که در این بازرسی 54 هزار و 211 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی ارومیه همچنین از کشف 19 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه در یک عملیات دیگر خبر داد و گفت: در این رابطه نیز 2 نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سمند توقیف شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/2093

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهزاده قلابی در کرج دستگیر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، متهم سرین کرتیس، فرد هتاک به مقدسات که در ویدیو‌هایی که از خود منتشر می‌کرد، خود را شاهزاده سرین خطاب می‌کرد، پس از ورود به ایران با پیگیری ضابط قضایی در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

وی در طول سال‌های اخیر با انتشار مطالب و ویدئوهای مختلف به یکی از سلبریتی‌های پرحاشیه فضای مجازی تبدیل شده بود. این فرد در یکی از توئیت‌های خود خطاب به مخاطبانش اعلام کرد که تمامی قرآن‌های جهان را باید به آتش کشید و مسجدها خاکستر کرد.

متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌گیری در دولت‌آباد/ ۳ متهم از اتباع دستگیر شدند
  • شاهزاده قلابی در کرج دستگیر شد