Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دوازدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان دختر آسيا قرعه کشي شد و تيم ملي واليبال نوجوانان دختر ايران حريفان آسيايي خود را شناخت.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، دوازدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان دختر زير 17 سال آسيا از 30 ارديبهشت ماه تا ششم خردادماه سال 97 با حضور 13 تيم به ميزباني شهر ناخون پاتوم تايلند برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم ملي واليبال نوجوانان دختر ايران در گروه سوم دور مقدماتي اين رقابت ها با تيم هاي استراليا و نيوزلند همگروه است.
گروه بندي دور مقدماتي اين رقابت‌ها به قرار زير است:
گروه A: ژاپن، چين و کره جنوبي
گروه B: تايلند، چين تايپه و هنگ کنگ
گروه C: استراليا، نيوزلند و ايران
گروه D: ازبکستان، قزاقستان، مالزي و هند
يازدهمين اردوي آماده سازي تيم ملي واليبال نوجوانان دختر ايران از يکم اسفندماه در کمپ تيم هاي ملي بانوان آغاز شده است و به مدت 12 روز با حضور 19 بازيکن ادامه خواهد داشت.
صدف صالحي، حنا سعيدايي، مبينا بستاني، نگار سلماني، زهرا مغاني، زينب مدني، نگار سلحشوري، زهرا رضايي، آيدا منصور بخت، ستايش جبلي، کيميا کياني، نگار حسين‌نژاد، هستي حمزه‌پور، مهسا قادري، طناز غريبي، اسما ثروتي، الهه پورصالح، محدثه محمد بيگي و ريحانه کريمي 19 بازيکن دعوت شده به اين مرحله از تمرينات تيم ملي واليبال نوجوانان دختر هستند.
سپيده سادات هاشمي به عنوان سرپرست، ميترا شعبانيان (سرمربي)، فاطمه رشيدي (مربي)، صفورا گل افشان (کمک مربي)، راضيه دوستي (آناليزور)، ساجده سروش (فيزيوتراپ) و زهرا کلهر به عنوان مربي بدنساز تيم ملي واليبال نوجوانان را در اين اردو همراهي مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه انفرادی تذهیب نقش و نگار ، جمعه ۱۴ اردیبهشت در کافه گالری برج آزادی افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ نقاشی تذهیب به مدیریت اشرف رضوانی به نمایش گذاشته می‌شود.

رضوانی از ۱۳۸۰ فعالیت خود را در این زمینه شروع و تا بحال در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی در داخل کشور و دو نمایشگاه نقاشی در کشور امارات و اسپانیا شرکت کرده است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ با حضور در کافه گالری برج آزادی از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی