Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس صندوق بین المللی پول می گوید که کشورها برای تغییر و حتی رشدهای بیشتر آماده هستند.

به گزارش سی ان بی سی،کریستین لاگار رییس صندوق بین المللی پول روز سه شنبه گفت که اقتصاد جهانی رشد گسترده ای را داشته، اما چشم اندازجهانی نشان می دهد که اقتصاد جهانی با افزایش ریسک هایی مثل نزاع های تجاری،سیاست های پولی و تغییرات تکنولوژی روبروست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاگارد که در کنفرانس صندوق بین المللی پول در جاکارتا برای آماده سازی نشست سالانه اکتبر در بالی ،سخن می گفت،اظهارداشت:ما انتظار داریم که رشد اقتصادی سال 2018 و 2019 به میزان 3.9 درصد باشد.

پیش بینی صندوق بین المللی پول از ماه ژانویه که 3.7 درصد برای سال جاری میلادی اعلام شده بود،تغییر نکرده است. لاگارد گفت که کشورهای آسیای جنوب شرقی( آ سه آن) برای افزایش نرخ بهره همچون ایالات متحده آمریکا و اروپا آماده می شوند، اما در عین حال هشدار داد  که  سیاست گذاران نیاز به مراقبت از جریان های سرمایه و ثبات مالی دارند.

او اضافه کرد: ما می دانیم که این موضوع در سراسرجهان تاثیرات گسترده ای خواهد داشت.ما از قبل درباره آن اطلاع داشته ایم.

به گفته او هنوز مشخص نیست که این تصمیم ها چه تاثیری بر سایر کشورها،شرکت ها،مشاغل و درآمدها خواهد گذاشت.کشورهای عضو آسه آن نیاز به مدل های جدید رشد دارند که برافزایش تقاضای داخلی با تجارت منطقه ای،تنوع اقتصادی ، آماده سازی تغییرات تکنولوژی مثل افزایش اتوماسیون کارخانه ای،هوش مصنوعی،بیوتکنولوژی،تکنولوژی های جدید مالی و ارزهای دیجیتال تاکید داشته باشد.

درحالی که این می تواند برخی شغل ها را از بین ببرد، اما مهم است که کشورها تلاش خود را برای آموزش کارکنان خود به منظور آماده سازی از نتایج فناوری های جدید افزایش دهند.

لاگارد می گوید:خیلی از مشاغل ازاین موضوع تاثیر خواهند گرفت، بعضی از آنها ممکن است از بین برود، اما خیلی ها هم ممکن است به دلیل اتوماسیون جدید تقویت شود.بنابراین ما نیاز داریم که درباره آینده بیشتر کار کنم.

به گفته او این راه مختص به یک کشور نیست و خیلی از کشورها در این مسیر راه خود را خواهند ساخت.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا

جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای درباره تعیین هرگونه نهاد بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های آژانس آنروا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تعیین هر گونه نهاد بین‌المللی جهت نظارت بر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل، از همه طرف‌های بین‌المللی که از حمایت از این آژانس امتناع می‌کنند، خواست به مسئولیت‌های خود در قبال جنگ نسل‌کشی که فلسطینی‌ها در معرض آن قرار دارند، عمل کنند.

به گزارش وب‌سایت «صدی البلد»، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، تمام تلاش‌هایی که با هدف حذف هر یک از سرفصل‌های مساله فلسطین در قدس یا ماجرای «نکبت» و با سرزمین فلسطین انجام می‌شود، قطعا تنها به شعله‌ور شدن آتش‌های بیشتری در مقابل امنیت و صلح جهانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند