Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات هیات کوهنوردی شهرستان آران و بیدگل با حضور ریاست هیات کوهنوردی استان اصفهان ، ریاست اداره ورزش و جوانان ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل وجمعی ازکوهنوردان و اعضای هیات کوهنوردی در روز دوشنبه 7 اسفند ماه سال جاری در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مهندس مهدی نصر ریاست هیات کوهنوردی استان اصفهان ضمن تاکید به توجه گروههای کوهنوردی هیات شهرستان به حوزه همگانی و قهرمانی رشته کوهنوردی به وجود ظرفیتهای بالا و نیروهای مستعد در کوهنوردی شهرستان اشاره نمودند و افزود یکی از رسالتهای مهم هیات کوهنوردی معرفی زیبایهای طبیعت به عموم مردم جامعه می باشدوی به تشکیل کمیته پیشکسوتان هیات شهرستان ،اختصاص سالن ورزشی جهت نصب دیواره سنگی ،ایجاده خانه کوهنورد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ، ایجاد دیواره سنگ نوردی در محل آتش نشانی شهرستان جهت بالا بردن توان نیروهای آتش نشانی ،گسترش فعالیت بانوان در این رشته و برگزاری همایش سراسری کویر نوردی در شهرستان در سال 97 تاکید نمود

وی به حضور خیرین در بحث رشد و توسعه ورزش کوهنوردی و توجه به گسترش زیر ساختهای شهرستان و برگزاری کارگاههای آموزشی اشاره نمودند

در ادامه دکتر رضا رمضانی شهردار شهرستان مشکلات جامعه را در گرو بینش مسئولین دانست که اگر درصدی از دیدگاه مسئولین به جای پرداختن به بحث درمان بیماریها به بحث ورزش و سلامت و پیشگیری از بیماریها بود جامعه در بحران بیماری دچار نمی شد.

علیرضا عابدی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان از مشارکت کوهنوردان و گروههای کوهنوردی در تمامی برنامه های اداره تقدیر نمود و به ساماندهی گروه‌های کوهنوردی موجود ، برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء سطح علمی کوهنوردان اشاره نمود

صحبتهای مسئولین گروه‌های کوهنوردی شهرستان و بیان مسائل و مشکلات و ارائه درخواستهای کوهنوردان از دیگر موارد قابل ذکر در این جلسه بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۲۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل